پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

آغاز سال تحصیلی 91-92 مبارک

1391/7/1 18:46
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز سال نو، با شادی و سرور
هم‌دوش و هم‌زبان، حرکت به سوی نور

آغاز مدرسه، فصل شکفتن است
در زنگ مدرسه، بیداری من است

در دل دارم امید، بر لب دارم پیام
هم‌شاگردی سلام، هم‌شاگردی سلام

مهر از افق دمید، فصلی دگر رسید
فصل کلاس و درس، ما را دهد نوید

شد فصل کسب علم، فصل تلاش و کار
دانش به نسل ما، می‌بخشد اعتبار

در دل دارم امید، بر لب دارم پیام
هم‌شاگردی سلام، هم‌شاگردی سلام

آغاز سال تحصیلی 91-92 آغاز سال تحصیلی 91-92

امروز شنبه اول مهر 91 ایمان گلم رفت مدرسه و من براش آرزوی سرافرازی و سلامتی و موفقیت دارم.جییییگر مامان () امسال دوم راهنماییه و مدرسه استعدادهای درخشان میره و هزار ماشالله نابغه استشکلک های محدثهشکلک های محدثهچشمک

خودشم وبلاگ داره تازه :

 

http://www.physics4all.mihanblog

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله دنیا
2 مهر 91 14:29
آخــــــــــــــــــــــــــی ایــــــــــــــــمـــــــــــــــان
خـاله نـگـیـن
2 مهر 91 14:30
قالب نو مبارک
مامان سبحان جون
19 مهر 91 13:03
ماشالا به این گل پسری و گل دختری خدا حفظشون کنه ممنون که به ما سر زدی با اجازه لینکتون میکنم


ممنون از لطفتون