پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

لبخند زیبای خداوند

1391/6/28 2:03
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم روزت مبارک

خداوند لبخند زد و از لبخند او دختر افریده شد! لبخند زیبای خدا روزت مبارک ... smile emoticon kolobok



                                                             

       تبریک به دختران دیروز مادران امروز   و تبریک به دختران امروز مادران فردا                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مهتــ♥ـــاب
28 شهریور 91 2:18
نازی عزیزم چه دخمل نازی دارید ایشالا خدا حفظش کنه دخمل ناناز روزت مبارک عزیز خاله
سودابه
28 شهریور 91 2:48
سلام دختر مجازی من تولد فاطمه معصومه و روز دختر بر تمام دخترانم مبارک باد
از طرف من و محمد متین
به ما سر بزنید خوشحال می شیم


ممنونم همیشه میایم ولی یادمون میره نظر بدیم شرمنده تازه کارم دیگه
سمانه مامان ستایش
28 شهریور 91 3:08
روز دختر مبارک فرشته زیبا





مرسی عزیزم
فرناز
28 شهریور 91 11:00
روزمون مبارك عزيزم


مبارک مبارک
مامان بزرگ غزل جون
28 شهریور 91 17:36
ماشاالله بر پرستش خانم
روز دختر بر پرستش خانم شما مبارک باشد خوشحال شدم بما سر زدید با کمال میل لینکتون می کنم


ممنونم
داداشی بهنازجون
3 مهر 91 23:08
نی نی وبلاگ خیلی خوشگلی برای دخترتان درست کرده اید به شما تبریک می گویم راستی پسرتان هم اندازه ی من است وفقط فرقمان این است که اوتیز هوشان است ولی من شاهدنور