پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

ازکارهای عجیب پلستش خانووم لوسفی

1391/7/8 22:11
1,316 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه پرستش آب میریزه رو زمین و مثل گربه زمین رو لیس میزنهمتفکر

 

چند روزه پرستش آب میریزه رو زمین و مثل گربه زمین رو لیس میزنه


بدون شرح! شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  تعجب

بدون شرح!


آب بازی آب بازی



آخه اونجا جاس تو رفتی شیطون ؟؟؟؟؟نیشخند

از کارهای دایی مهران

         پرستشپرستش



اینروزا وقتی میخوام لباسشویی روشن کنم باید بررسی کنم چیز عجیبی توش نباشه

اینروزا وقتی میخوام لباسشویی روشن کنم باید بررسی کنم چیز عجیبی توش نباشه!


سیم شارژر

خانوم کوچولوی شیطون ما سیم شارژر رو پیچونده بود دور گردنش  به جای گردنبند 

Smilehaa


اینم از هندونه خوردنش!!

اینم از هندونه خوردنش!

هندوانه


من چی بگم به تو!!!!!!!!!!!

من چی بگم به تو!!!!!!!!!!!


دختر کو نشان ندارد ازمادر  نشاید که نامش نهند آدمیزبان 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
4 شهریور 91 13:49
ایییییییی جانم چه دخمل نازییییییییییییی چرخ منو گشته عزیزمممممممممم گلم به وب من و پسرم هم بیا خوشحال میشم
منصوره مامان ماهان
12 شهریور 91 3:03
ماشالله به پرستش جون که این همه شیطونه و وروجک آفرین خاله به هوشت.


ممنون خاله به ماهان جون سلام برسون
شیدا مامان پانی
31 شهریور 91 11:40
قربونش بشم چه نی نی هنرمندییییییییییییییییییییییبا افتخار لینک شدی خاله جون شما که فقط وب مامانم رو لینک کردی بافتنی خیاطی کارستی پس من چی
http://pani88.niniweblog.com/


راست میگی عزیزم حواس پرتی بد دردیه خاله جون