پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

اسکناس های دوهزار تومنی و هزار تومنی

1391/9/19 0:57
1,547 بازدید
اشتراک گذاری

اسکناس اسکناس

امشب با خوندن یه مطلب تو وبلاگ یاسمین جون یاد یه مطلبی افتادم  چون اینجا خاطرات نازگلم رو مینویسم خب اینم باید بنویسم لبخندپرستش تازه حرف زدن و یاد گرفته بود و خییییییییییییییییلی شیرین حرف میزدماچ و ماشاا... هر چی رو یه بار میگفتیم سریع به ذهنش میسپرد تشویقو خیییییلی هم کنجکاو بود وهست سوال یه بار داشتم از تو کیفم پول در میاوردم که عکس روی اسکناس رو دید پرسید این کیه منم گفتم امام خمینی . چند روز گذشت خونه مامان اینا بودیم دایی احمد (داداش خودم) داشت پول میشمارد که پرستش گفت دای دای چقدر خمینی داری البته میگفت کمینی  یه دفعه خونه از صدای خنده ما منفجر شدقهقهه دایی هم از ذوقش یه دوهزاری بهش داد پرستش گفت کمینی سبز هم میخوام دوباره همه زدیم زیر خنده قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
19 آذر 91 8:39
فدای شیرین زبونی خوشگلم بشم من
ممنون از محبتت
یاسمین
19 آذر 91 9:58
ای جونم خاله، خیلی بامزه بود
علاوه بر کنجکاو بودن، زرنگم بوده،چون با یه کمینی گفتن سه هزار تومن، کاسب شده





اینو دیگه به مامانش رفته
صبا
19 آذر 91 23:55
اخی . چقدر شیرین زبونه .
خاله جون اپ کرده بودم . بیاید پیشم


همین الان میام
فهیمه مامی مهتا
20 آذر 91 13:31
خیلی با نمک بود ای جاااانم .


مرسی
الهام
20 آذر 91 19:08
سلام ساتتون خیلی قشنگه...فکرتون هم واقعاً عالیه چون این سایت یادگاری می مونه واسه پرستش جون و آقا ایمان.خدا حفظشون کنه
ماشالله پرستش خیلی ناز و شیرین زبونه.


الهام جون ممنون از محبتت

مامان سونیا
21 آذر 91 10:33
ماشاالله به این دخملی شیرین زبون


ساناز
11 دی 91 1:11
سلام مامان خوب ونازنین ممنون که به وبلاگم سر زدی مطالبتو خوندم عالی بود خیلی خوشم اومد خدا حفظشون کنه من هم یه دختره 2 سالو 2 ماهه دارم اونم توی نینی وبلاگ وب داره اما زیاد نمیرسم مطلب بزارم


ممنون از حضورت دختر گلت رو ببوس
مــآمــآنــے
20 دی 91 8:40
ایول
نمیدونی چقد خندیدم


ممنون از محبتت
مــآمــآنــے
20 دی 91 8:40
خدا دوتاشو نو حفظ کنه


ممنونم انشاا... به زودی نی نی ناز شما رو هم ببینیم به سلامتی