پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

پرستش و عروس ها

1391/9/18 16:03
3,179 بازدید
اشتراک گذاری

 قربون دختر خوشگلم برم که عاشق عروسه اولین عروسی که یادش میاد و فهمید که عروسی رفتن کیف داره عروسی دایی مهران بود که دایی و خواهر زاده عاشق هم هستندlove is,عکس های love is,عکس های کارتونی لاو ایز,کیم کازالی,ابراز عشق به نامزد,کارت پستال عاشقانه (انشاا... سالگرد ازدواجشون یه پست براشون میزارم) از اون موقع دیگه پرستش میدونه عروسی و عروس چیه واز اون روز عاشق زن داییش شده و  بلافاصله بعد از مهران و گلی گلی عروسی عمو فرزاد بود که البته عروسی نگرفتن و رفتن ماه عسل و وقتی که من پاگشاشون کردم و به پرستش گفتیم که این خانوم هم عروسه  دیگه زن عمو هم رفت تو لیست favorite و لقب پروانه زیبا رو گرفت و اما آرش(پسرعمه)که اول خودش جزء favorite پرستش بود و پرستش تو عروسیش حسابی نینای نای کرد و ماریا جون از اون شب رفت تو لیست favorite و لقب علوس رو گرفت و این شب جمعه مامان اینا عروس خاله ام رو پاگشا کردن و پرستش عروس رو کهدید بهش گفتم این همون عروسیه که موهاش رو یه وری ریخته بود کنار صورتش و تو همش ازش حرف میزدی و فوری یادش اومد و معصومه جون هم رفت تو لیست و اون شب همش برای عروس شیرین زبونی میکرد و وقتی خاله اینا خداحافظی کردن که برن پرستش زد زیر گریه که عروس نباید بره و ما هم که فرزندسالاریم نیشخندعروس داماد رو وادار کردیم که بمونن و خاله اینا خودشون رفتنبای بای   نگین پیشنهاد داد که من یه دست لباس عروس برای خودم بدوزم تا پرستش عاشقانه حرفام رو قبول کنه مخصوصا وقت غذا خوردننیشخند                            و حالا منتظر عروس بعدی هستیم سوال


 انشاا...  به زودی        انشاا.... یه روز که خودش عروس شد این مطلب رو به همراه دامادش بخونه وکلی بخندن به دنیای زیبای کودکانه اش                          

love is,عکس های love is,عکس های کارتونی لاو ایز,کیم کازالی,ابراز عشق به نامزد,کارت پستال عاشقانه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com                                                                                      فدات بشم من خودت میری تو لیست  favorite کی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
19 آذر 91 8:48
قربونش برم یاسمن منم عاشق عروسی روزی دو سه بار چادر من و سر میکنه گوشش و مثل گل می گیره دستش میشینه رو صندلی میگه دست بزنید عروس داره میاد تازه لباس عروسم میخواد که تازگیا راضیش کردم زیاد نپوشدش تا خراب نشه فعلا قبول کرده ایشالاه عروسیت پرستش نازم


انشاا... عروسی دسته گلهای شما عزیزم
یاسمین
19 آذر 91 9:50
چرا بدشون بیاد،هر کاری دلشون بخواد تو جشن عروسی انجام میدن ماشاله
پرستش جون انشـــــــــــاله عروسی خودت،اونوقت می ری تو لیستfavorite
آرزوی خوشبختی برای همه این عروس و دومادایی که اسم بردی،میکنم بخصوص خود شما دوست عزیز


فدات شم که اینقدر با محبتی