پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

بفرمایید شام

1391/7/23 14:05
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

کنجدرنگارنگ ساقه طلایی  قورمه سبزی                                لوبیا پلوپستهاسمارتیزبادامشامی کبابسیبزردالوبسکوییت ماهیهندوانهماکارونیگردوکشمشپاستیلنخودچی کشمشآجیل سویا


اینا تقریبا تمام مواد غذایی هستن که عسل خانوم ما با ناز و ادا میل میکنن  متاسفانه زیاد تنوع نداره  این عکسها رو گذاشتم که مدرک باشه وقتی انشاا... خودش بزرگ شد خانوم شد بچه دار شد به بچه اش هی نگه من همه چی میخوردم  من خوش غذا بودم  نیشخندنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 مهر 91 14:31
نوش جونت گلم
ازدست این ادادرآوردن بچه هابرای غذاخوردن که تابه حال دوبارگریه منودرآورده


من که دارم کجل میشم ازبس حرص خوردم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 مهر 91 13:23
سلام عزیزم .خب این سایتااگه بپره جوابگونیستن وهمیشه توی وبلاگتون عکسادیربازمیشن گاهی هم بازنمیشن اما اینجااینطورنیست درضمن آدرس داره عکسا خب معلومه که معتبرتره.امیدوارم کمکی کرده باشم .
مریم
24 مهر 91 19:16
سلام مرسی به وبلاگم سر زدی خدا هر 2 تاشونو برات حفظ کنه حالا خوبه پسرت درک می کنه از من که حسودی می کنه ببخشید یه توصیه دختر نازت کمتر هله هوله بده بیشتر غذا بده
مریم
24 مهر 91 22:33
سلام عزیزم با موفقیت لینک شدید اگر میخواید عکسهایی ا جشن هاتون و توی وب ما به اشتراک بزارین خبرم کنین
بابایی
25 مهر 91 13:20
مرسی از این مطلبت خوشم اومد بزار دختر گلم وقتی بزرگ شد بدون چقدر براش پسته و بادوم خریدم


قابل نداشت بابایی