پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

انتظار به سر رسید

1391/7/21 2:30
1,372 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کژال جون                                 بازم یه فرشته دیگه از آسمون دل کند و زمینی شد تشویق بالاخره نی نی کژال جون و عمو عبدا... قدم رنجه فرمودند و قدم به دنیای خاکی ما گذاشتند     قدمت مبارک عزیزم قلب    به مامان و باباش ومادربزرگهاش و بابابزرگش تبریک میگم   ماهم که دیگه داستان داریم با پرستش و نی نی جدید  : امشب بریم نی نی رو ببینیمو   نی نی رو ببریم براخودمونو ...                                  تولد نی نی : 16مهر 91                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ealyad
22 مهر 91 23:55
خشکل خانم عزیزم ایشالا بزرگ شدی بعد از مادرت همیشه با برادرت رفیق باش


ممنون که به ما سرزدید
مامان ارمیا و ...
23 مهر 91 11:33
سلام. ممنون به ما سر زدین. خدا عسلهاتونو براتون نگه داره. همیشه سلامت باشن.
مامان کوروش
23 مهر 91 13:27
سلام عزیزم خوبی اون ترشی بندری نیست تو نور بد عکس انداختم باید درستش کنم اون ترشی برگ کلم قرمزه که خوردش کردم بهش نمک زدم 24 ساعت گذاشتم موند بعد ابکشی کردم وریختم تو شیشه و سرکه ریختم روش چند تا فلفل هم انداختم خیلی خوشمزه میشه امتحان کن اون یکی هم بادمجون شکم پره که بادمجون رووسطش رو چاک میزنی با سرکه واب میپزی وتوش رو از سیر وفلفل ونعناع پر میکنی اونم عالی میشه اونم که سیر بود از بابلسر خریده بودم سوالی داشتی بازم در خدمتتم راستی ترشی بندری که خیلی تنده چه جوری پسر نازت میخورهمن که عاشق ترشی خوردنم از خوردنش سیر نمیشم