پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

ناز مکه ناز مکه

1392/3/8 21:28
5,687 بازدید
اشتراک گذاری

له دور دیاره په رچه می خــاوه ت                                                                                 دیوانه ت  کرده م  به گوشه ی چاوه ت                                                                                          کچه کوردی نـــــــــاز مه که          شیرین گیان ناز مه که                                                                                                        بالا برز نــــاز مه که                  چاو ره شه ناز مه که                                                                                                            کچه کوردی نــــــــــــــــاز مه که                                                                                                                                                       نــــــــــاز مه که    نـــــــاز مه که                                                                                                                                                                                                               گیان گیان گیان ناز مه که                                                                                                        دختر کورد                                                                                               نه مامی هیوام      بووکی کوردستان                                                                                                                                                            استره ی گشی  سر نوتکه ی کفسان                                                                                                  کچه کوردی نــــــــــــــــــــــــــــــاز مه که ناز مه که ناز مه که                                                                                                    شیرین گیان ناز مه که    قلبقلبقلبماچ                                                                                                                               ن                                                                                               پرستش با لباس کردی           این عکسا مربوط به عیده ؛ پرستش لباس یکی از دخترای فامیل رو تنش کرده بود اول جو گیر شدم گفتم برم خونه حتما یه دست براش میدوزم ولی بعدش دیدم دست و پا گیره و پرستش هم زود درش آورد  فعلا تا یه کم بزرگتر بشه براش میدوزم مخصوصا که دختر عمه و زن دایی هاش کلی پارچه خوشگل براش آوردن مخصوص لباس کوردی .                                                                                          


                                                                                     ین پست رو چند وقته نوشتم الان ویرایش کردم و فرستادم تعجب تنبلی که شاخ و دم ندارهنیشخندنیشخند  در ضمن از دوستای گلی که نظراتشون رو تایید نکردم معذرت میخوام همه رو جواب داده بودم ولی تایید نکرده بودم   چون همون لحظه شارژمون تموم شد بعدشم که من کار داشتم.. ایمان بهم گفت : مامان 12 تا نظر داری گفتم باشه بعدا جواب میدم روزا که وقت نداشتم شبام خوابم میبرد خجالتخجالتخجالت الان دیدم  نظرات قبلیه که تایید نکردمخجالت امیدوارم دوستای نازنینم منو ببخشن فکر کنم دارم آلزایمر میگیرم چون این سومین سوتی توی این  دو سه هفته اسنیشخندقهقهه خودم یادم میاد کلی میخندم نیشخند اولی این بود که یه روز تنها بیرون بودم میخواستم برگردم خونه ،چندتا خیابون با خونمون فاصله داشتم جایی که بودم  (چهاراه گلستان) بوتیک زیاد داره منم برای تولد ایمان میخواستم یه کادوی فانتزی بخرم پیش خودم گفتم از گلستان برمیگردم خونه  شاید یه چیز خوب خریدم ، سر چهاراه رفتم تو یه بوتیک لوازم کادویی و اومدم بیرون همین طوری که داشتم فکر میکردم که کدومش بهتر بود ازچهار راه رفتم اون سمت در صورتی که باید همون سمت رو بالا میرفتم نیشخندزبان از چهار راه که رد شدم یه مغازه شیرینی فروشی معروف که فامیل هم هستن رو دیدم و پیش خودم گفتم اه این شیرینی سرا از کی تا حالا اومده این ور قهقههقهقههخجالت یه داروخانه  هم بود که من پیش خودم گفتم : اه یه داروخانه دیگه هم به همون اسم اون سمته چه جالب حتما برادرنکلافهخجالتخجالت هنوز فکر میکردم دارم تو گلستان قدم میزنم که یهو رسیدم به یه دبستان معروف ، من : اه این دبستان قبلا این جا نبود ؛ اه حاشیه این خیابون که این کوچه فرعی رو نداشت (این جاهایی که میگم رو هزار بار رفتم و تو مسیرمه) خلاصه وسط راه هنگ کردم انگار اولین بار بود اون محل رو میدیدم یه کم جلوتر که رفتم دبیرستان  معروف محله خودمون رو دیدم تعجب تازه فهمیدم که چیکار کردم اول زدم زیر خنده بعدش از خودم عصبانی شدم که چرا این اشتباه بزرگ رو کردم خلاصه تا خونه هی میخندیدم هی عصبانی میشدم یه کم هم ترسیدم که نکنه دارم آلزایمر میگیرم  آخه سوتی دوم وقتی بود که خونه مامانم میخواستم از اینترنت یه عکس برای زنداداشم بگیرم  چون یه صفحه دیگه باز بود من (نیو تب) رو زدم بعدش همین جوری موندم که الان باید چیکار کنم تعجبتعجبتعجبنگین خواهرم کنارم بود از تعجب جیغ زد گفت : چت شده چرا هنگ کردی انگار اولین باره میری توی نت کلافهگریه حالا شما بگین این ازنشانه های آلزایمر نیست ؟ قبلا جدول زیاد حل میکردم ولی از وقتی که اینترنت اومده دیگه حل نکردم خدا به دادم برسه گریهافسوس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان نگار
8 خرداد 92 18:56
پرستش جون واقعا توی لباس کوردی خوشگل شده البته دخترای کرد همه شون خوشگلن البته بازم بگما پسرای کرد هم همه خوشگل و هیکلی و خوش تیپن
منم چند تا عکس با لباس کوردی دارم. توی دانشگاه لباسای دوستامو می گرفتم و می پوشیدم و عکس می گرفتم
در مورد آلزایمر هم بگم اینا اصلا نشونه آلزایمر نیست نشونه مشغولیت ذهنیه
ضمنا جدول سودوکو بهترین راه برای جلوگیری از آلزایمره البته دور از جون شما
پرستش جونو ببوسین از طرف من چون توی اون لباس واقعا خوردنی شده


ممنون از این همه اظهار لطف نگار خوشگل ما رو ببوسین
مامان محمدرهام جون
8 خرداد 92 19:40
ماشالله فرشته های نازی دارید خدا حفظشون کنه ،ممنون که به ماسرزدید
با اجازتون شما رو لینک میکنیم تا دوستهای خوبی برای هم باشیم


دوستی با شما برای ما افتخاره
مامان محمدرهام جون
9 خرداد 92 0:04
بوووووووووووووووس محکم وویژه برای پرستش پرستیدنی


ممنون گلم گلپسر مارو ببوسین
مامان محمدرهام جون
9 خرداد 92 0:16
راستی مامانی یه مسئله جالب ،من پست یه پسر دارم شاه نداره رو چرکنویس کرده بودم ووقتی نظر زیبا وپرمهرشما رو دیدم ووب گلهای نازتو باز کردم از این تلاقی نام کلی کیف کردم وپستمو به پایان رسوندم،امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم من این قضیه رو به فال نیک میگیرم


اتفاقا منم ذوق کردم وقتی اسم پست رو خوندم چون ما این شعر رو از وقتی که ایمان به دنیا اومد میخوندیم یهو یاد اون روزا افتادم خدا حفظش کنه براتون
مامی کیانا
9 خرداد 92 9:51
وای من عاشق این آهنگم
لباس کردی هم خیلی به پرستش جون میاد
عزیزم نگران نباش برای من هم خیلی پیش میاد فکر کنم به خاطر مشغله زیاد و فکر های جورواجوریه که همیشه ذهنمون مشغوله و حواسمون پرت میشه


ما هم این آهنگ رو خیلی دوست داریم مخصوصا که من و بابایی به عشق پرستش میخونیمش
مامان سونیا
9 خرداد 92 14:03
چقدر لباس کردی میاد بهش خدا ماشاالله خیلی با لباس کردی جذاب و دلنشین شده قیافه این نازدونه ببوس صورت ماهش رو از طرف خاله



ممنون خاله ی مهربون سونیا جون رو از طرف من ببوس
FARIBA
9 خرداد 92 15:19
ای جونم چقدر با این لباسها ماه شده.یه گاز از لپش بگیر.حتما حتما....وای خدا منم بعضی وقتها از این اشتباهها میکنمنگران نباش با این همه مشغله فکری این چیزاطبیعیه


درست میگین توی این ماه از مغزم به اندازه ده سال کار کشیدم طفلک شوکه شده
مامان آوا
9 خرداد 92 16:30
نه خانمی اینا همش نشانه خستگی ذهنی هست سرت خلوت که بشه درست میشه


امیدوارم همین طوری باشه که شما میگین
رها
10 خرداد 92 1:49
حیف
حیف که پسر تو فامیل نزدیک نداریم,والا همین جا در حضور همه پرستش رو خواستگاری میکردم براش
الهی من قربونش برم که ماه شده,جیگر خاله
خدا نکنه آلزایمر بگیرید,این اتفاق ها پیش میاد بعضی اوقات


ایشالله دخملی خوشگل شما هم به زودی دنیا بیاد و از همه دلبری کنه
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 1:54
سلام عزیزم
ماشالله به پرستش جونچقدر این لباس بهش میاد


ممنون عزیزم نظر لطف شماس
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 1:54
ولی از شعرها چیزینفهمیدم


ببخشید خودم بلدم فکر کردم همه بلدن حتما معنیشو مینویسم
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 1:55
آلزایمر نداری.تازه شدی مثل منایشالله خوب میشیم.ذهنمون درگیره


ایشالله خوب میشیم هنوز زوده برامون تو سن 18 19 سالگی آلزایمر بگیریم
☆ یاسمین ☆
10 خرداد 92 13:42
من عاشق این جور لباسای سنتی هستم.این لباس خوشگل چقد به پرستش جون میاد.

مامانی حتماً براش بدوز.یاسمین هم از این لباس داره، عمه جونش وقتی رفته بود کرمانشاه براش آورده بود.حتماً عکسشو میذارم ببینی.

این شعر خیلی سخت بود ولی بالاخره یه جوری خوندمش،کاش معنیشو مینوشتی عزیز دلم

مامانی گل حتماً فکرت خیلی مشغوله که این جوری شدی.نگران نباش یه موقعایی برای آدم این مسائل پیش میاد ولی حل جدولو رها نکن چون خیلی خوبه




ببخشید باید معنی شعر رو مینوشتم شاید پست بعدی نوشتم ، یاسمین جون رو ببوس


حتما عکس یاسمین جون رو بزاری مطمئنا خیلی خوشگله
مامان زهرا
11 خرداد 92 2:46



ممنونم که بهمون سر زدی گلپسرت رو ببوس
FARIBA
11 خرداد 92 3:00
بدو بیا وبلاگم به بازی دعوتت کردم


چشم
مانلی مادر باران
11 خرداد 92 12:10
چه دختر زیبایی و چه لباس زیبایی


ممنون گلم که بهمون سر زدی
fariba
11 خرداد 92 14:43
عزیزم هر جور دوست داری.میتونی خودت هم بنویسی.بوس
مامان زهرا
11 خرداد 92 17:34
سلام دوست خوبم ممنونمکه سر زدی زودی منتظرتو با پست جدیدم


چشم الان میام
مامان مهدیس و ملیسا
18 خرداد 92 23:34
فدای این دخملی نازززززز


فدای شما خاله با محبت
مامان سويل و اراز
30 خرداد 92 23:12
وااااااااااااااااااي عزيزم از الزايمر كه كابوس من هم شده تو يك ساعت من سه بار يه تراول 50 تومني رو گم كردم و پيدا كردم داشتم سكته ميكردم كه چرا اينطوري شدم اخر سر هم اوردم زدم روي يخچال تا شب گمش نكنم بعد بدم به شوهرم
ضمنا پرستش جون با لباس كردي چه ناز شده


من اینقــــــــــــــدر از این سوتی ها دادم
مامان سارا
18 تیر 92 20:43
سلام
خدا این دختر و پسر گل رو براتون حفظ کنه
من نمیدونستم همشهری هستیم ، با اجازه لینکتون کردم .
ممنون از اینکه همیشه به ما سر میزنید . عذر ما رو به خاطر مشغله ی زیاد بپذیرید .



درک میکنم خودم هم این جوری شدم اصلا وقت نمیکنم به دوستام سر بزنم دختر نازت رو ببوس