پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

به سلامتی همه پدرهای مهربون

1392/3/3 10:51
2,453 بازدید
اشتراک گذاری

 

 پدر                 به سلامتی پدری که (نمی توانم) را در چشمانش زیاد دیدیم ولی از زبانش هرگز نشنیدم                                                                                                                                                   پدرم تاج سرم ! وقتی پشت سرت از پله ها میام پایین و میبینم چقدر آهسته میری، میفهمم چقدر پیر شدی !

وقتی داری صورتت رو اصلاح میکنی و دستت میلرزه ، میفهمم چقدر پیر شدی!

وقتی بعد غذا یه مشت دارو میخوری ، می فهمم چقدر درد داری اما هیچی نمیگی…

و وقتی  ...                                                                    فدای اون دل پر دردت،دلم میخواد بغلت کنم و های های گریه کنم.

چقدر دلم میخواست برگردم به کودکیم به اون روزا که بلندترین نقطه زمین شانه های پدرم بود

به سلامتی تمام پدرها!                                                                                                            پدر يعني صلابت...                                                                                                                   بابایی        همسرعزیزم ،بودنت یعنی قوت قلب,  یعنی امنیت, یعنی پشتوانه مطمئن, پس باش و با بودنت باعث بودن ما باش. دوستت داریم روزت مبارک ماچقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب                                                                                                                                                                                                         والـــــــــــــبته روز مرد رو به بزرگـــــــــــــــــــــ مرد آینده ،  ایمان عزیزو گلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم تبریک میگمماچماچماچماچماچ       

 

                                                                                          

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان محمد و ساقی
3 خرداد 92 1:36
سلام
روز پدر رو تبریک میگم.ایشالله همیشه سلامت باشن




ممنون گلم انشاالله مردهای گرامی خانواده شما هم سلامت باشن
مامان محمد و ساقی
3 خرداد 92 1:37
این آلبوم ها برای همه دوستانی هست که لینک شدند.خیلی ها محبت کردند و برام عکس فرستادند.حالا از روی همون عکس ها پست تولد میذارم تا کسی گله نکنه.
مامان محمد و ساقی
3 خرداد 92 1:58
ولی تو اینو تایید کن

به خاطر خودش نشستم







مامان فتانه
3 خرداد 92 12:44
روزپدرمبارک


ممنون گلم محبت کردی
مامان فتانه
3 خرداد 92 13:07
چون سایه ی رب بر سر ما سایه پدر بود
برسایه ی رب در صحف همسایه پدر بود
ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است
در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود
پدرم روزت مبارک


مامان یلدا و سروش
3 خرداد 92 22:17
روز پدر رو به همسر محترم و روز مرد رو به ایمان جون تبریک میگم


ممنون گلم متقابلا به بزرگمردان خانواده شما هم تبریک میگم
مامان نیلوفر
4 خرداد 92 0:16
روز مردای خونوادتون مبارک! خدا حفظشون کنه.


ممنون عزیزم متقابلا برای مردهای گرامی خانواده شما مخصوصا امیر محمد عزیز
☆ یاسمین ☆
4 خرداد 92 11:22
روز مرد بر همسر و پدر بزرگوارتون مبارک و همچنین به بزرگ مرد کوچک،ایمان عزیز




ممنون گلم خیلی محبت داری


انشاالله بر مردهای گرامی خانواده شما هم مبارک باشه
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 15:46



ممنون عزیزم محبت کردی
الناز و حسین و باران
4 خرداد 92 17:10
روز بابای شما و بابای پرستش ایمان مبارک . ایشالله همیشه سایش بالای سرتون باشه .


ممنون عزیزم انشاالله بر مردهای گرامی خانواده شما هم مبارک باشه
مامان دو گل
4 خرداد 92 19:14
کانون خانوده تان همیشه گرم و پر از عشق


ممنون گلم از دعای قشنگت
نیلوفر
4 خرداد 92 23:00
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....


FARIBA
5 خرداد 92 1:00
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸
........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆
*.°deltangeton bodim.booooos


ما هم همچنین
مامان محمدرهام جون
5 خرداد 92 2:07
چه متن زیبایی،روزپدر بر بزرگمردان زندگیت مبارککککککککککککک ان شالله همیشه سالم وشاد باشید


ممنون گلم انشالله برای مردان گرامی خانواده شما هم مبارک باشه
مامان فتانه
5 خرداد 92 12:44
روز پدر مبارکه...انشالله سایه همه پدرا بالا سر بچه هاشون باشه


ممنون گلم برای شما هم به هم چنین
مامان کوثری
6 خرداد 92 8:22
سلام خوبید ببخشید یه مدت نبودم و نتونستم ازتون خبر بگیرم کلا از پایین صفحه ماجرای مسافرت عیدتون برگشتن و شیطنت های دخمل نازتون و البته هنر های زیبای دستتنون رو مرور کردم تا رسیدم به تولد 14 سالگی ایمان جان الهی که همیشه سال و سربلند باشه تو همه مراحل زندگیش و سایه شما هم همیشه بالا سرش انشااالله رسیدن به درجات عالی زندگیش رو ببینید و همیشه خوش باشه ........تا رسیدم به روز مادر و الانم که روز پدر با تاخیر به هر دوی شما تبریک میگم امیدوارم سال های خوبی درکنار هم داشته باشید


ممنون عزیزم تمام آرزوهای قشنگ تقدیم به شما
مامان پارسا
6 خرداد 92 10:44
ماماني كم پيدا شدي نميگي دل بعضي ها برام تنگ ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم اگه بدونی الان پرستش چطوری از سر و کولم بالا میره همش باید ساپورتش کنم ببخشید اگه بهتون سر نمی زنم پارسا جون رو ببوس
☆ یاسمین ☆
6 خرداد 92 14:55
مامانی کجایی؟


آییییییییییییییییییییی مامانی این روزا اینقدر خستـــــــــــــــته ام هر روز میرم تمرین رانندگی بعدشم بچه داری و مهمان داری و امتحان ایمان و خودم و خلـــــــــــــــــــا صه همش دلم میخواد بخوابم ممنون از احوال پرسی یاسمین جون رو ببوس
مامی مهتا
7 خرداد 92 9:48
خیلی دلمون برات تنگ شده ... امیدوارم زودتر مشغله ات کمتر بشه ...


ممنون عزیزم منم دلم براتون تنگ شده مهتا جـــــــــون رو ببوس
مامان آوا
7 خرداد 92 22:20
خسته نباشی خداقوت


ممنون عزیزم شما هم خسته نباشی در گیر امتحانات هستین
☆ یاسمین ☆
8 خرداد 92 12:33
مامانی عزیزم من یه کامنت برای روز مرد نوشته بودم و این روز رو به همسر و ایمان عزیز تبریک گفته بودم.
در ضمن خسته نباشی.مواظب سلامتی خودت هم باش گلمپرستش جون رو ببوس


من شرمنده ام بخدا پاسخ هم داده بودم ولی تایید نکرده بودم یادم نبود خیلی محبت داری عزیزم یا سمین جون رو ببوس
مامان خونه
21 تیر 92 2:35
لینکت کردم دوست داشتی بلینک نخواستی فدای سرت
ali
1 آذر 92 16:08
وبلاگ قشنگي داري اگه ميشه عكسها رو روشنتر بگير كه واظحتر باشه ممنون با ارزو سلامتي براي شما و خانواده تان.
مامان 2 بهونه قشنگ برای زندگی
پاسخ
ممنون که بهمون سر زدی متاسفانه با گوشیم عکس میگیرم که زیاد کیفیتش خوب نیست