پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

فقط به خاطر تو.....

1391/7/26 12:54
1,342 بازدید
اشتراک گذاری


فقط به خاطر تو تو خونه ما به جای فندک با کبریت گاز رو روشن میکنیم...نیشخند

فقط به خاطر تو خیلی از مواد غذایی رو نمیتونستم بخورماسترس

فقط به خاطر تو ایمان خیلی آسه میرفت آسه میومدقلب

 

 

فقط به خاطر تو ایمان خودش کلاس 11 تا 1 تابستان میرفت و میومد و من فقط خدا میدونه توی اون 3 ماه چقدر

دعا و نذر و نیاز کردم که مشکلی براش پیش نیاد.منتظر

فقط به خاطر تو مجبور بودیم آهنگ عزیز ویسی و زانیار بزاریم تا تو بخوابیخمیازه

فقط به خاطر تو مجبور بودیم تو ماشین فقط  بری باخ منصور گوش بدیم...کلافه

 فقط به خاطر تو عمه ها و عموها و خاله ها و فامیل و حتی دوست جونیای مامان خیلی کم برای شام میومدن که شما یه وقت بد خواب نشی.ساکت

و البته به خاطر تو عمه ها و خاله ها زود به زود مارو دعوت میکردن چون عاشقت بودن.نیشخند

فقط به خاطر تو من یه لباس مجلسی تو زمان بارداری خریده بودم تازه پارچه اش مد شده بود تمام

اکلیل بود منم دوختم که بعد زایمان بپوشم اولین باری که پوشیدم تمام صورتت اکلیلی شد و منم دیگه نپوشیدمش و همون طوری موند و منم کلی حرص خوردم.....افسوس

فقط به خاطر تو توی عروسی بیژن (پسرعمه ام)من مجبور شدم به جای لباس سنگدوزی کت و شلوار بپوشم تا شما راحت هر وقت خواستی شیر بخوری....شام خوردن منو نگین همه که داستان داشت....قهقهه

فقط به خاطر تو یکسال جارو برقی روشن نکردم.....تعجب

فقط به خاطر تو آشپزخونه رو فرش کردمخواب

 فقط به خاطر تو میز ناهار خوری تعطیل شد چون شما مدام شیر میخوردی و من سر میز راحت نبودم.لبخند

فقط به خاطر تو دریچه ی کولر اتاق ما حتی تابستانا بسته بود چون شما شبا پتو نمیزدی رو خودت.ابرو

فقط به خاطر تو یک شب اونقدر خسته بودم که خوابم برد و ایمان رو تو خواب نبوسیدم صبح یادم اومد قلبم شکست.آخ

فقط به خاطر تو خیابان رفتن های من و بابایی کم شده.گریه

فقط به خاطر تو همیشه یه پتو دم آشپزخونه پهنه که شما بتونی راحت روی اون خوراکی بخوری و بریزی و مامان حرص نخوره که البته خونه اینطوریظاهر جالبی نداره نگران

فقط به خاطر تو من هر روز از عرقیات مختلف استفاده میکردم عرق پونه برای نفخت،عرق رازیانه برای شیر و دل درد و ...زبان

فقط به خاطر تو من یک سال فلافل نخوردم....نیشخند

فقط به خاطر تو دختر شاه پریون...

 

 

 

                                     فدای چشمات اگه چشمام بارونیه

فدای چشمات اگه گریم پنهونیه
فدای چشمات اگه هنوز پریشونم به خاطر تو

فدای چشمات تلخی لحظه های من
فدای چشمات لرزیدن صدای من
فدای چشمات اگه خراب و داغونم بخاطر تو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زری مامان مهدیار
4 آبان 91 9:47
خیلی قشنگ
و کلی فقط به خاطر تو هایی که وقتی بزرگ بشن اصلاً براشون عجیب و جالب نیست تا وقتی که خودشون مادر و پدر بشن


ماهم بلدیم چیکار کنیم همه کار هاشونو مستند میکنیم میدیم دست بچه هاشون انشاا...
مامان محمدرهام جون
13 مهر 92 19:20
چقدر زیبا فقط به خاطر تو

دوست جونم خوب فلافل خونگی بپز دلی از عزا دربیار.جاتون خالی ما دیشب پختیم وخوردیم.

فرشته ها رو ببوس


عزیزم کلا با نخودش مشکل داشتیم ولی خب اگه دستورش رو برام بنویسی ممنون میشم