پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

آکادمی موسیقی پرستش و مامان

1391/7/14 13:37
1,508 بازدید
اشتراک گذاری

 پرستش الان چند وقته شب و روز وقت و بی وقت آهنگ یه شب مهتاب رو میخونه وطبق معمول وقتی  داره میخونه تا دوربین رو میارم صداشو ضبط کنم قفل میکنه منم خیلی حیفیم میاد چون خییییلی نازمیخونه  صداش رو یواش یواش میکنه میگه حالا تو بخون منم ازخدا خواسته صدام رو میندازم بالا  و جو گیر میشم ومیخونم طفلی همسایه ها چه گیری افتادناوه  خودمو پشت پیانو فرهاد مجسم میکنم و میخونم پرستش شور  میگیردش و باله میرقصه                                                                                                       با اجازه اقایون فرهاد و احمد شاملو   :                                                                                                                        یه شب مهتاب    ماه میاد تو خواب    منو میبله    کوچه به کوچه                            باغ انگولی    باغ آلوچه   دله به دله   صلحا به صلحا                         اونجا که شبا    پشت  پیشه ها     یه پلی  میاد  ترسون و لرزززون               پاشو میزنه تو آب تشمه   شونه میزنه موی پلیشوون ....                                                                             
                                                                    شبت به خیر عزیزم  امشب هم با این آواز خوابیدی    راستی منم صدام بد نیست ها نظرتون چیه آکادمی موسیقی بووووووووق شرکت کنم هااا؟نیشخند  


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای سونیا
12 مهر 91 19:41
سلام
من لینکتون کردم
برای مجبور کردن کودکان به خوردن لبنیات راه حلی ندارم و در مورد خوردن لبنیات من خودم توصیه می کنم که لبنیات خصوصا لبنیات پاستوریزه کمتر مصرف بشه مخصوصا برای خانمها چون عوارض بدی داره
جایگزین لبنیات میتونید از چهار مغز استفاده کنید


ممنونم از راهنماییتون
خاله مرمر
13 مهر 91 12:43
یا خــــــــــــدا لینکتون کردم. جونه من دیگه دعا نکن


چشمممممممم
(◡‿◡✿)خــالــهـ جـــــوטּ(✿◠‿◠)
13 مهر 91 15:18
مرسی که اومدی عزیزم
وای نی نی شما خیلی نازه خداحفظش کنه


ممنون از لطف شما
خاله ی کوثر
13 مهر 91 18:57
سلام چه دختر نازی کوثر طلا دوست داره با دختر شما دوست بشه میشه بگید با چه اسمی لینکتون کنم؟ کوثر با اسم کوثر عزیز خاله اینا لینک کنید ممنون
خاله مرمر
16 مهر 91 0:30
مامانی لطفا با پرستش جون تو آکادمی موسیقی بووووووووووق شرکت کن. حداقل اگه شما برنده نشدی پرستش برنده میشه و آبرومونو حفظ میکنه
بابای سونیا
16 مهر 91 4:23
سلام من در زمینه طب سنتی فعالیت دارم مصرف زیاد سویا رو توصیه نمی کنم نخود و کشمش برای رشد وخون سازی مفیده جایگزین لبنیات میتونید ازبادام روزی 10تا 20عد بادام استفاده کنیدبقیه مغزها هم به همین میزان کافیه
مامان محمد و ساقی
16 مهر 91 12:29
سلام عزیزم. مطالب و عکسهای صفحه اول وبتون رو دیدم.شما مادری با احساس هستید و خیلی زیبا با اینکه دو فرزند مثل من دارید ولی خوب براشون وقت گذاشتید. من از هندونه خوردن پرستش جان خیلی خوشم اومد. خدا حفظشون کنه. خصوصی