پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

وروووووووووجک خونه ما :

1392/2/4 3:06
4,829 بازدید
اشتراک گذاری

 نمونه هایی از کارهای ورووجک خانووم رو به تصویر کشیدم تا انشالله وقتی که بزرگ شد ببینه و بدونه ما چه صبر و تحملی داشتیم از دست شیطنت هاش :شیطانقلبقلب                                                                                       

کاموا                  بدون شرح  شیطان                                                                                                                                          تراش                 5دقیقه ساکت بود ایمان رفت توی اتاقش با این صحنه روبه رو شد:                                                                                                                                                                                 تراش                سواستفاده 1 :این  میز آبی بودخودم رنگش زدم واین طرح رو کشیدم روش خجالت پرده اتاق هم که مداد رنگیه کار خودمه خجالت ...                                                                                                                                                                                                                                        ابتکار                 بدون شرح                                                                                                                                                                                                                                                     ظرف غذا               بدون شرح                                                                                                                                                                                                                                                  جاجورابی                آخه این جا جورابی  که جاش رو دیوار نیست مامانم اشتباهی زده به دیوار :                                                                                                                                                                        جا جورابی              سواستفاده 2 :جاجورابی هم کار دست خودمه مژه                                                                                                          عروسک بازی           آخه جا قحطه که شما عروسکت رو دم در آشپزخونه خوابوندیمتفکر                                                                                              قاشق        قاشق هارو آورده گذاشته جلوی تلویزیون میگه اینجا تختخوابشونهقهقهه                                                                                           جریمه            دم عید من مشغول تمیزی بودم خانووم دیوار رو خط خطی کرد منم گفتم باید خودت تمیزش کنی ، با خوشحالی قبول کرد. سبز                                                                                                  رنگ زدن           یه روز پای لپتاپ بودم پرستش هی بهانه رفتن خونه مامانم رو گرفت و چون زمستان بود و سرد بود اصلا هم موقعیتش نبود که ببرمش خواستم  حواسش رو پرت کنم گفتم : عزیزم میدونی میخوام برات لیوان رنگ بزنم روش نقاشی بکشیم ؟  پرستش : الان بکشیم . من : الان رنگ صورتی و نارنجی نداریم که تو دوست داری . پرستش عیب نداره من همون رنگ قرمز و سفید دوست دارم  . من خواستم دست به سرش کنم : آخه نمیدونم رنگ قرمز کجاس ؟ پرستش : من میدونم و دوید رفت رنگ قرمز رو آورد من : آخه سفید هم میخوایم . پرستش دوید رفت رنگ سفید رو هم آوردتعجب من : آخه اینا درشون محکمه باید وایسیم بابایی بیاد برامون بازش کنه، پرستش دوید رفت پیچگوشتی آورد : مامان تو همیشه با این باز میکنی ، من : آخه قلم مو نداریم، پرستش : اینم قلم مو .  من  :کلافه آخرش مجبور شدم یه لیوان همین جوری الکی رنگ بزنم و چون ایده ای تو ذهنم نبود زیاد جالب نشدنیشخند                                                                           آهو          این غزال بیچاره رو وقتی خریدیم به پرستش گفتم اگه بچه بهش دست بزنه گازش میگیره( شیطان مجبور بودمخجالت )  طفلک دیگه جرات نمی کرد از کنارش هم رد بشه منم دیدم داره تو روحیه اش تاثیر میزاره یه روز بهش گفتم دیگه گاز نمیگیره و این شد نتیجه اش :                                                                                                            غزال           میز        سواستفاده 3: مشبک کاری میز کار همسریه چشمک                                                                                                                قاب          قاب آینه بی زبون هم امنیت نداره از دست پرستش تعجب                      قاب            سواستفاده 4 : قاب آینه هم کار خودمه از خود راضی                                                                                                                     بدون شرح              بدون شرح                                                                                                                                                         کمد                                                                                              کمد         جییییییییییییییییییییییگر منی قلب                                                سو استفاده 5 : این کمد قهوه ای بود خودم رنگش زدم البته طرح روی  اون یکیش مونده زبان                                                               گیرسر          یه شب داشتیم میرفتیم مهمونی یه دفعه توی ماشین متوجه شدم که خانووم خانووما گیره لباس زده به سرش و راضی هم نمیشد که درش بیارم همین جوری رفتیمنیشخند                                                                                                                                     خودکار                از جمله تخصص های پرستش  خراب کردن خودکاره همیشه هم با وجود اینکه خودش مداد رنگی و خودکار های رنگی خوشگل داره ولی گیر میده به خودکارهای داداشش و ایمان هم طفلککلافه                                                                                                   یه کار بد              یه کار بد که قبلا انجام میداد ولی خوشبختانه الان دیگه ترکش کرده این بود که یهو چنگ میزد به صورت ایمان و خدایی ایمان فداش بشم الهی با وجود اینکه درد داشت ولی صبوری میکرد و عصبانی نمیشد قلبماچماچماچ                                                                 و البته لازم به گفتن نیست که ایمان رو خیلی خیلی دوست داره                   ایمان پرستش            و همیشه اتاق ایمان رو مرتب میکنه :                                                                                                                         اتاق         اتاق             اتاق                deborah.mihanblog.com                                       

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 92 3:22
وای خدا این شیطون بلا را بدید بخوریمش فداش بشم مامانی داره کشفیات انجام میده خوب حالا کجاش و دیدیبذار بزرکتر شه


ممنون خانوومی تا کشفیات به نتیجه برسه من قلبم از کار ایستاده از بس حرص خوردم
مامان آوا
4 اردیبهشت 92 7:34
آفرین چه کارهای خوبی میکنه


ممنون عزیزم آوا جون رو ببوس
مامان پارسا
4 اردیبهشت 92 8:16
آفرين به مامان هنرمند مطمئن باشيد پرستش جون هم در آينده هنرمندي ميشه مثل خودتون از همين الانم داره تمرين ميكنه پس كارهاشو به حساب خرابكاري نذارين




خاله جون میخوای به مامانم دلگرمی بدی ؟


مامي كيانا
4 اردیبهشت 92 11:46
چي بگم اول از اين همه هنر
خداييش قبل از اينكه برم پايين عكس ها رو بخونم فهميدم پرده و جاجورابي كار خودتو
ولي ازت انتظار نداشتم كمد و ميز هم رنگ بزني بابا هنرمننننندددددددددد
خيلي زيبا بود ايده هاي نابي گرفتم
باورت ميشه همين امروز صبح تو فكر يه جاجورابي براي كيانا بودم آخه مردم از بس دنبال جورابهاش گشتم تو اين كشو و اون كشو
تو بوردا هم چندتا مدل ديدم دست به كار ميشم حتما


ای بابا خجالتم نده شما که خودتون یه پا هنرمندین در مورد کمد که یه دفعه هوس کردم رنگش بزنم توی زمستان و توی اتاق رنگش زدم . جاجورابی هم خیلی کارمو راحت کرده چون گیرسر های ریزشو هم توش میزارم البته شما که باسلیقه تری مطمئنم یه چیز خوشگل تر درست میکنی
مامي كيانا
4 اردیبهشت 92 11:48
قاب آينه هم خيلي قشنگ بود ميگم يك پست بزار آموزش اون قاب آينه رو بده خيلي دوست دارم ياد بگيرم
مثل اينكه زن و شوهر هنرمنديد هااا بابا كار دست شوهري هم خيلي قشنگ شده من كه عاشق اين شيشه رنگي ها هستم


قاپ آینه که خیلی راحته ، اون شیشه رنگی ها هم بین خودمون باشه تلق رنگیه به کسی نگی ها
مامي كيانا
4 اردیبهشت 92 11:51
گيره لباس آخه رو موهات چيكار ميكنه واي كه چقدر من اين عكس و ديدم خنديدم
امان از شيطنت هاتون آخه چطوري بعضي وقت ها شما با اين كارهاتون انتظار داريد ما مامان ها از كوره درنريم و آروووم و مهربون باشيم


من که میخوام چای ملیس استفاده کنم تا آستانه صبرم زیاد بشه
فهیمه مامی مهتا
4 اردیبهشت 92 13:11
به به خانوم هنرمند .... خیلی کارهاتون قشنگه مخصوصا پرده اتاق که طرحش خیلی جالب بود براووووو ..... کار آقای همسر که دیگه حرف نداشت ...
ودر اخر مرسییییییییی دخمل شیطون بلا ی شیرین


ممنون عزیزم نظر لطف شماست چیکار کنیم دیگه به خاطر اینکه مجبور نشیم جنس بونجول چینی بخریم خودمون دست بکار شدیم
مامان فتانه
4 اردیبهشت 92 14:09
وای این دخملی چه زرنگ و شیرین زبونه...الهی صورت داداشی درد اومده اخه...افرین به شما مامانی که انقدر هنرمندی بابا...فکر کردی میتونی با بهونه های الکی از دست بچه ها در بریراستی داستان اون مجسمه خیلی جالب بود


به نظر من بعضی وقتا بچه ها باید از یه چیزی بترسن
☆ یاسمین ☆
4 اردیبهشت 92 16:16
مامانی هنرمند،واسه هر مطلبت هم خندیدم هم یه، ای وای بلند گفتم.از دست این پرستش بلا که هم میخوام بگیرم ماچ محکمش کنم هم تو بغلم،بچلونمش آخه شیرین کاریاش مثل قبلنای یاسمینه.همه کاراشو میکرد و آخرش یه لبخند تحویلم می داد
گیرهء لباسی که زده به سرش خیلی باحاله
قربون دل مهربونت که داداشیو می بوسی

مامانی هنرمند کاش عکس پرده رو که شکل مداد رنگیه کامل می ذاشتی،خیلی جالبه که خودتون ایده میدی و از این کارای خوشگل میکنی
پرستش جون هم مثل مامانش بااستعداده دیگه


ممنون عزیزم محبت داری در مورد پرده چون میخوام یه پرده دیگه بدوزم فعلا آوردمش پایین ولی تو عکسام میگردم اگه عکس بهتری بود حتما میزارم
مامان سونیا
5 اردیبهشت 92 19:14
عجب پست قشنگی بود حظ کردم خوندمش هم از دست این دختر شیطون بلا که اینقدر زبله و خواستنی هم از اینهمه هنر که خانم دارند و ما بی هنریم چکار کنیم دیگه بی هنرم هر وبی هم میریم یک خانم هنر مند میبینیم بیشتر دلمون به حال همسر بینوامون میسوزه با این خانم بی هنر


شکست نفسی میکنی خانوومی شما در عرصه اجتماع فعالیت میکنی و این خودش بزرگترین هنره عزیزم، کاری که من اصلا از پسش بر نمیام سونیا جون رو ببوس
مامان روانشناس
6 اردیبهشت 92 13:18
دوست عزیز با مطالعه بیشتر روی این سن بچه ها و همچنین آرامش خونه میتونید بهترین کمک رو به پسرتون کنید


ممنون خانوومی انشاالله که به خوبی از بسش بربیام
mahdi...ܓܨܓܓܨ
7 اردیبهشت 92 0:29
سلام..خوبي؟؟؟وبلاگ زيبايي داري....من به وبلاگت سرميزنم وخوشحال ميشم شماهم به من سربزنيدونظرتون روبگيد درصورت امکان منولينک کن ولوگوي منوبذاربه وبلاگت مهربون درضمن خبربده لينکت کنم واگه لوگوداري بده بذارم بع وبلاگم منتظرتماااااااااا...ممنون اينم کدلوگوي من:
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 اردیبهشت 92 12:51
خصوصی عزیزم


آخ جون خصوصی
مامان محمد و ساقی
7 اردیبهشت 92 14:44
سلام عزیزم
پرستش جان ماشالله عزیزم چه کارهایی میکنه.نمونش تو خونه ی ما هم هست
امان از خراب کایها و در عین حال بچه ی فوق العاده باهوشی هستی


ماشاالله به جونت خاله جون دیگه یه جورایی مامانم رو دلداری بده تا اینقده حرص نخوره
مامان محمد و ساقی
7 اردیبهشت 92 14:44
آفرین به داداش ایمان گلمعلومه صبوری میکنه.مثل محمد همش گذشت میکنن این داداش بزرگها


فدای داداشهای مهربون آقا محمد گل و آقاایمان گل
مامان محمد و ساقی
7 اردیبهشت 92 14:45
سو استفاده هات حرف نداشت مامانی.ماشالله خیلی هنرمند هستی.هزارآفرین


نه بابا این جورام نیستم
مامان یلدا و سروش
8 اردیبهشت 92 14:43
اول اینکه بابا هنرمند. بابا همکاره. دیگه چیزی نبود بگی من درست کردم. ماشاالله به این همه هنر.


فدای دختر شیطون بشم من که اینطوری همه جا رو بهم میریزه. خصوصا اون مجسمه آهوی بیچاره


ممنون خاله جون، مامانم دیگه دکوری نمیخره تا من بزرگتر بشم
مامان مهدیس و ملیسا
8 اردیبهشت 92 22:30
سلام عزیزم شرمنده که نتونستم بهتون سر بزنم با کلی تاخیر آپم


دشمنت شرمنده باشه عزیزم
FARIBA
9 اردیبهشت 92 3:34
دلم براتون حسابی تنگیده بود.بووووووووووووووووووس


ما هم دل تنگتون بودیم
مامانی روژینا
9 اردیبهشت 92 13:47
ماشالا به این مامان هنرمندوباسلیقه افرین خیلی خوب بود کمد خیلی خوب شده به نظرم یه سیلر کیلر هم اگه میشه بهش بزن تا براق تر بشه خیلی خوب شده دستت درد نکنه واما ازدست این دختر شیطون خیلی بامزه وخواستنیه ماشالا بوسسسسسسسسس


ممنون عزیزم حتما انجام میدم
مامان نگار
9 اردیبهشت 92 14:16
شما خانوادگی هنرمندین ها. حسودیم شد!
البته هنرمندی های پرستش خانم مثال زدنیه واقعا


من هی دارم قد میکشم با این همه تعریف
☆ یاسمین ☆
9 اردیبهشت 92 17:50
پیش ما نمیاین؟
برای پرستش جون




مامان شیدا
10 اردیبهشت 92 1:02
ای جونم چه شیطون بلایی شده این پرستش خانم ما این هم چند تا برای دخمل خوشگل خاله . واما مامانی هنرمند چقدر باسلیغه و... کارهات یکی از یکی زیبا تر البته اینطور که پیداست زوج هنرمند .امیدوارم همیشه خوش و خورم باشید


ممنون عزیزم دلمون براتون تنگ شده بود
عمه ي آتنا
12 اردیبهشت 92 10:47
سلام ما هم از كرمانشاه هستيم؛ميشه لينكتون كنم؟


به به یه همشهری دوستی با شما باعث افتخاره عزیزم
مهتاب
15 اردیبهشت 92 16:06
چقدر این دخملی شما بانمک کلی به کارش خندیدم
راستی مامانی خیلییییییییییی هنرمندی اون با دوتا بچه واقعا جای تشویق داری پرده اتاق خیلی قشنگ شده وکمدها آینه میگم برامون کلاس نمیزاری
من خیلی دوست دارم شکل پرده اتاقت درست کنم یا مثل قاب آیینه


چوبکاری میکنین شما که خودتون استادین
مامان آیلا
16 اردیبهشت 92 9:20
چه شیطونی ها که نمی کنه این بلاچه کوچولوی خوشگل دست گل مامانی هم درد نکنه با این همه هنرهای زیبا خوش به حالتون


ممنون عزیزم لطف داری
مامان آیلا
16 اردیبهشت 92 9:25
آفرین مامانی کار خوبی می کنی گواهینامه می گیری موفق باشی


ممنون عزیزم آدرس وب نزاشتی که بهت سر بزنم ؟
رها
21 اردیبهشت 92 0:35
سلام
ماشالله چه مامان هنرمند و با سلیقه ای
دخمل و پسرتون خیلی خیلی خوشگل بودن,خدا براتون حفظشون کنه
شیطونی های پرستش جون خیلی باحال بود


ممنون عزیزم لطف کردی انشاالله به زودی جشن تولد نی نی شما
مامان هستی شرین زبون
22 اردیبهشت 92 13:18
مادر و دختری هر دو هنرمند اند ماشاالله




نظر لطف شماست


دخمـــلی شکلکــــــــــــ
24 خرداد 92 23:33
بودن با آدمای هنرمند....به آدم آرامش میده
واقعا دستتون درد نکنه..
از لباسات و کارات دیدن کردم خیلی دست طلایی گلی گلی


چوبکاری میکنی ؟