پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

پرستش و آکادمی گوگوش

1391/12/13 15:13
3,229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزم ماچ خدایی کلی به خودم میبالم  برای دوستای گل مجازی که دارم به اسم مجازی هستن ولی از هرچی دوست واقعیه مهربون تر هستن  به لطف دعا و احوالپرسی شما دوستان الان خیلی بهترم البته همش با دست چپ تایپ میکنم و خیلی از کارها رو انجام نمیدم که گردنم تحریک نشهساکت بازم از شما دوستای گلم تشکر میکنم  که جویای احوال بودید قلبماچماچماچ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            و اما کلی پست عقب افتاده دارم که کم کم باید دست بکار بشم  : 

 از شیرین زبونی های پرستش خانووم بگم : چند روز پیش فکر کنم چهارشنبه10- 12-91 پرستش همش گریه میکرد ونق همراه جیغ می زد منم عصبانی شدم داد زدم  بسه دیگه انگاری خیلی صدات قشنگه همش با صدای بلند گریه میکنی   عصبانی پرستش هم دهنش رو یه جور خاصی کرد و با اخم گفت پس چی که صدام قشنگه میخوام آکادمی گوگوش شرکت کنم تعجب منم در اوج عصبانیت زدم زیر خنده و گفتم خوب برو چرا معطلی گفت : منتظرم درتلویزیون باز بشه بعد برم توش    قهقههقهقههقهقهه 

اخم پرستش     تعجبم بیشتر  ازاین بود که اصلا این برنامه رو نمیبینه و موقع پخشش مشغوله بازی خودشه ولی مثل اینکه حواسش به همه جا هستمتفکر                                                                     پی نوشت : بین خودمون باشه منم وقتی بچه بودم آخرشبا که تلویزیون برنامه اش تموم میشد ومجریه خداحافظی میکردو برفک میشد سرم رو میبردم زیر تلویزیون و منتظر مجریه میشدم که از زیر تلویزیون بیاد بیرون هیچوقت هم نیاومد بیرون آرزو به دلم موندنیشخندقهقهه

پی نوشت 2 : یه کلکی که یادگرفتم اینه که از اون روز هر وقت عصبانی میشه و با جیغ و عصبانیت حرف میزنه میگم: چیه دوباره میخوای آکادمی شرکت کنی ؟یه دفعه پرستش در اوج عصبانیت میزنه زیر خندهخنده و همه چی به خنده و شوخی برگزار میشه نیشخندچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان سویل واراز
13 اسفند 91 0:25
سلام عزیزم خوشحالم که خوبی انشالله همیشه سلامت باشی ولی تازگیا منم از بس میخوام واسه هر سه وبلاگم مطلب برسونم دست راستم خیلی درد میکنه ولی چیکار کنم که بدجوری به اینترنت عادت کردم


واای عزیزم تا بدتر نشده رعایت کن گلم دردش خیلی طاقت فرساس امیدوارم دچار نشی
مامانی سه فرشته
13 اسفند 91 0:38
نازی پرستش خانم،خوب گل دخملی دوست داره خواننده شه،امان از دست بچه های حاضر جوابمون.
بسلامتی دیگه مشکل غذا نخوردن پرستش جون هم حل شد. راحت شدید.
خدا هردوتا میوهی زندگیتون را حفظ کنه.


ممنون عزیزم لطف داری انشاا... خدا دسته گلهاتونو براتون نگهداره





FARIBA
13 اسفند 91 1:46
سلام عزیزم.خدارو شکر ک بهتری....چقدر دلمون تنگ شده بود ببینم این پرستش خانوم قصد شرکت در اکادمی رو کردن؟؟؟اون هم از طریق بازشدن تلویزیونقربونش برماین بچه ها چه دنیایی دارن


ممنون گلم لطف داری ، چی بگم والا بچه ها همیشه آدم رو غافلگیر میکنن با حرفا و کاراشون ، گلپسرت رو ببوس عزیزم
FARIBA
13 اسفند 91 1:52
عزیزم پسر من شیر خشک میخوره که جدیدا وعده شبش رو حذف کردم.اتاقمون کنار هم هست .شبا ک بیدار میشه سریع میرم پیشش البته دوشب قبل کامل خوابیده.واقعا جداکردنشون سخته...من که کلا اعصابم بهم ریخته با اینکه از اولش توی تخت خودش خوابید و من پایین تختش.اما کار شما دیگه حسابی سخت شده چون پرستش جون ماشالا بزرگ شده و وابستگی زیادی پیدا کرده.من از اولش دوست داشتم محمد جدا بخوابه بخاطر اینکه از چیزی نترسه و مستقل بشه


قبول دارم که مشکل از منه چون پسرم هم تا 3سال پیش چسپیده به من میخوابید تختش رو چسپونده بودیم به تخت خودمون ، ولی دیگه کم کم باید خودمو تغییر بدم ممنون از راهنماییت
مامان هستی
13 اسفند 91 1:53
خدا رو شکر که بهتر شدی...
عزیزم این فسقلی ها شیرین زبونی نکنن کی شیرین زبونی کنه؟


مامان هستی
13 اسفند 91 1:54
عزیز جون اسم وبلاگ هستی " هستی شرین زبون" ه دوست دارم با این نام لینک باشم.
ممنون...


چشم حتما اصلاحش میکنم
مامان هستی
13 اسفند 91 2:26


یه عالمه بوس برای شما و دخترای نازت
مامان پارسا
13 اسفند 91 8:11
عزیزم خوشحالم که حالتون بهتر شده خیلی مراقب خودتون باشین نکنه پرستش جون راست راستی خواننده بشه


ممنون عزیزم خیلی لطف داری بعید نیست این روزا همه خواننده شدن پارسای گل رو ببوس
مامان شایلین
13 اسفند 91 9:15
سلام عزیزم خدا رو شکر که حالت خوبه. ولی بازم بیشتر مراقب باش.الهیییییییی از دست این جوجه هاو شیرین زبونیاشون بعضی وقتا آدم شاخ در میاره. ای جوونم پرستش. نازی عسلم میبوسمتتتتت


ممنون از لطفتون واقعا آدم شاخ در میاره شایلین عزیز رو ببوس
مامي كيانا
13 اسفند 91 9:38
سلام واي كه چقدر شادمان شديم از حضورتون و زودي اومديم ببينيمي خبرهاي جديد چي داريد

به به از پرستش خانوم خوش صدا .. چرا كه نه!!! كي از شما بهتر ما هم حتما به شما راي ميديم
واي گفتي برفك تلويزيون و مجري رفتيم اون دور دورها دهه 60 چه حال و هوايي بود يادش بخير


ممنون از لطفت عزیزم دلم براتون تنگ شده بود واقعا خاطرات خوبی داشتیم یادش بخیر چقدر هم سرگرم میشدیم الان با وجود این همه شبکه و ماهواره اینترنت و... بعضی وقتا آدم حوصله اش سر میره .

کیانای ناز رو ببوس
یاسمین
13 اسفند 91 16:44
خدا رو شکر که حالت بهتره
ای جانم به این حاضر جوابی
پس به نفع شما شد که بتونی تو اوج عصبانیت،بخندونیش


ممنون عزیزم آره یه روش جدید یاد گرفتم یاسمین جون رو ببوس
مامان محمد و ساقی
13 اسفند 91 22:34
ای جونم میخواد آکادمی شرکت کنه
مامانی چرا گفتی صدات قشنگ نیست


چیکار کنم عزیزم بعضی وقتا صداش رو بد جوری میبره بالا
مامان محمد و ساقی
13 اسفند 91 22:34
منم مثل شما.همیشه دنبال در و پیکر تلویزیون بودم که از کجا میرن توشو از کجا میان بیرون


یادش به خیر دنیای ساده اما پر از لذتی داشتیم بچه های امروز مثل ما از زندگی لذت نمیبرن با این همه امکاناتی هم که دارن
مامان دخمل
14 اسفند 91 19:21
خدا رو شکر که بهترین
ماشاا... به این پرستش جون که واقعا شیرین زبونه می دونم که آکادمی موسیقی گوگوش که هیچی اگه آمریکن آیدول هم شرکت کنه اول میشه


ممنون خانوومی محبت داری ایشاا... دخملی هم زود زود بزرگ بشه و ما از شیرین زبونی هاش لذت ببریم
مامی مهتا
15 اسفند 91 10:59
ای جاااااانم .فدای این کارهات خانوم خوشگل ...خیلی جالبه آدم فکر میکنه اصلا حواسشون نیست اما ... زهی خیال باطل .... راستی خیلی خوشحالم که بهتر شدی خانومی .


ممنون عزیزم لطف داری شکر خدا بهترم . دقیقا بچه ها یک چهارم حواسشون به بازیه سه چهارم به ما
مهتا جون رو ببوس





مامان فتانه
15 اسفند 91 15:29
هههههه اکادمی گوگوشاره واقعا بچه هارو با این چیزا باید گول زد تا لجشون یادشون بره


آره همش باید دنبال تاکتیک باشیم چیکار کنیم ؟
آیلین عزیز رو ببوس
روژدا
16 اسفند 91 8:43
نااااااااااااااازاره كه م
شيريني بچه ها به همينه كه باعث ميشن آدم در اوج عصابنيت از ته دل بخنده
خدا دو تا دسته گلتون رو واستون حفظ كنه.
راستي خوشحالم كه بهتري و دوباره تونستي بياي و از شيرين كاري هاي پرستش خانوم بنويسي.



ممنون از محبتت خانوومی شیرین زبونی بچه ها یه نعمته آدم خستگیش در میره
مامانی روژینا
16 اسفند 91 14:44
ایییییییییییی جانم با این حرف زدنش خیلی بامزه اس


مرسی عزیزم محبت داری دختر گلت رو ببوس