پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

هورا هورا پرستش گوشت میخوره

1391/11/28 23:40
2,304 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه 28 بهمن 91 پرستش برای اولین بار به درخواست خودش گوشت مرغ خورد  براش جدا عدس پلو درست کردم اول یه تیکه مرغ  گذاشتم پخت بعد توی آبش عدس و برنج رو ریختم از بس بد غذاس با وجود اینکه نزدیک سه سالشه هنوز جدا براش غذا میزارم  همیشه هم خودم گوشت هاشو خودم میخورمنیشخند چون تنها مشتری گوشت توی خونه ما خودم هستم خوشمزه این بار هم خودم با سر و صدا و بهبه و چهچه داشتم  گوشت مرغ رو میخوردم که پرستش وسوسه بشه که خدا رو شکر نقشه ام این دفعه گرفت و گفت مامان منم میخوام بخورم منم با بی تفاوتی گفتم اگه دوست داری بخور چون اگه ذوقم رو نشون  میدادم نمیخورد اول فارسی پرسید: مامان تخل (تلخ) نیست؟  بعد کوردی پرسید : تال نیه ؟ بعد که خیالش راحت شد یه تیکه کوچوولو خورد تا جوید و قورتش داد من قلبم داشت از کار میافتاد بعد یه تیکه بزرگتر برداشت و خورد و من   زودی زنگ زدم به بابایی اول کلی ذوق کرد بعد به شوخی گفت: شانس ما حالا که گوشت گران شده پرستش افتاده به گوشت خوردننیشخند قهقهه     از پرستش پرسیدم :گوشت چه مزه ایه گفت: مزه آدامس موزی میده تعجب                                                                                                 پرستش                                                                             پی نوشت :یه اتفاق مهم دیگه ای که دیشب افتاد این بود که موقع خواب به پرستش گفتم تو دیگه بزرگ شدی و مثل داداش ایمان باید توی تخت خودت بخوابی اونم با شوق قبول کرد و با عروسکاش رفت توی تختش، فقط گفت :مامان پتوی سخت نمی خوام پتوی لاحت بنداز رومماچ و بدون اینکه براش لالایی یا شعر بگیم خوابش برد  این اولین بار بود که توی تختش تا صبح میخوابید و اولین بار بود که خودش میخوابید  من و بابایی   خدایا شکرت خودت میدونی که ما از دست بد خوابی بچه هامون چی کشیدیم یعنی میشه  خودشون بدون دردسر بخوابن اوه                                                               خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

یاسمین
28 بهمن 91 15:51
الهـــــــــــــی،نوش جونت خاله
باور کن منم کلی ذوقیدم،چون میدونم چه حالی داشتی.امان از دست بچه های بد غذا
مرغتو با چی درست کردی که مزهء آدامس موزی میداد؟
پرستش جون،عکست خیلی خوشگل و نازه


ممنون خاله جون نگاهت خوشگل و نازه
مامانی روژینا
28 بهمن 91 15:56
وای چه تفسیر جالبی کرده مرغ مزه ادامس موزی میده
خیلی بامزه بود اگر دوست داشتین یه سر به مابزنید تا تبادل لینک کنیم ممنون


چشم حتما
FARIBA
29 بهمن 91 1:01
قربون تو دختر برم من.که هم گوشت میخوذه هم خانوم شده توی تختش میخوابه اونم بی هیچ زحمتی


ممنون عزیزم ما که هنوز شوکه هستیم باور نداریم
مامی مهتا
29 بهمن 91 1:54
خاله جون مهتای من تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده میشه لطف کنی و بری به لینک زیر و به کد 116 رای بدی .
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php


چشم حتما امیدوارم که برنده بشه
مامان نیلوفر
30 بهمن 91 0:04
سلام. تبریک تبریک به خاطر این اتفاق مهم! میشه یه روز منم ببینم این پسر من دست از بدغذایی برداشته و همه چی میخوره؟!!! یه چیز جالب اینکه خواننده محبوب پسر من عزیز ویسیه! مثل اینکه این یه ژن مشترکه توی کوردا!


مگه شما هم کورد هستین ؟ خدایی آهنگاش شاده برای جلوگیری از افسردگی عالیه
مامی مهتا
30 بهمن 91 0:07
ای جووووونم چه اتفاقات خوشایندی افتاده ... هیپ هیپ هورااااااااااا از طرف من یه بوس تپل از لپاش بکن این خوشمل خانومو


ممنون عزیزم خوشایند تا دلت بخواد، امیدوارم برای شما هم از این لحظات خوشایند اتفاق بیافته مهتا جون رو ببوس
محمد
30 بهمن 91 0:19
سلاممممممممممممم
خيلي عالي
ميشه عكس كوچولوهاتون رو بفرستيد بزارم توي البوم
خبرم كنيد
منتظرم


چشم حتما
خاله مرمر
30 بهمن 91 2:25
آغاااااااا تبریک میگـــــــــــــــــــــــم
گوش شیطون کر از این به بعد دیگه پرستش، خانمی شده واسه خودشو دیگه اذیتتون نمیکنه
راستی خیلی جالبه. زبون شما کردها با ما مازندرانیها تقریبا به هم نزدیکه. ما هم وقتی میخوایم بپرسیم تلخ نیست؟ میگیم تَل نیه؟؟
فقط شما میگید تال ما میگیم تَل


جالبه به دانسته هام اضافه شد

ریحانه جون رو ببوس
مامان دخمل
30 بهمن 91 8:18
وای چقدر با مزه است این دخمل
بزنم به تخته دخملتون خوشگله ها (البته دخترای کرد همه شون خوشگلن) براش اسفند دود کنین حتما



نظر لطف شماس عزیزم محبت داری دخمل نازت رو ببوس
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
30 بهمن 91 8:46
سلام ممنونم اره چون من و شوهرم دانشجوییم امتحانات پایان ترم و درس و مشق دیگه اجازه نداد در خدمتتون باشیم
دوستتون دارم X


خسته نباشین
مامان یلدا و سروش
30 بهمن 91 16:59
خدا حفظ کنه این دختر و پسر گلتون رو. همیشه شاد باشید . اگه با تبادل لینک موافقیت لطفا خبرم کنید


دوستی با شما باعث افتخار ماست.
مامي كيانا
1 اسفند 91 11:28
الهي چقدر عذاب كشيدي از بيخوابي بچه هاايشالا بدغذاييش هم با بزرگ شدنش بهتر ميشه


ااااااگر دردم یکی بودی چه بودی
مامان فتانه
1 اسفند 91 12:12
افرین به این دخملی خوب که حرف مامانیشو گوش میده

ممنون خانوم گل

مامان شایلین
1 اسفند 91 13:53
واییییییییی سلام پرستش جونی. خوشحالم که داری مستقل میشی. بخصوص اون قسمت غذا خوردنت خیلی بهم چسبید آخه شایلین منم وحشتناک بد غذائه. اینقدر غذا نخورده که دیگه از حرص خوردن هم خسته شدم. با هیچ روشی نتونستم بهش غذا بدم نشد که نشد. حالا انشالله تو خوشمل خانم از این به بعد خوبه خوب گذا بخولی. بوس بوسسسسسسس

ممنون عزیزم از حضور گرمت ، ماکه هرروز با پرستش سر غذا خوردن و خوابیدن درگیری داریم ، شایلین جون رو ببوس

مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 14:12
سلام عزیزم
ماشا... چه شیرین زبونه
نازشو برم
چه خوب دیگه تو اتاق خودش میخوابه.مبارکه


ممنون
قالب و تقویم کودکانه
1 اسفند 91 15:54
سلام گلم اگر مایل بودی با عکس کوچولوت تقویم درست داشته باشی یه سر به وبلاگم بزن و نمونه کارامو ببین من خودم طراحی می کنم و از تقویم های اماده استفاده نمی کنم با هر تم و تصویر دلخواهی هم که بخواهی تقویم درست می کنم http://baby-graphic.blogfa.com
مامان نیلوفر
1 اسفند 91 22:51
سلام. ممنون که به ما سرزدین. ما ساکن کرمانشاه هستیم. هرچند توی خونه کوردی صحبت نمیکنیم ولی پسر من بطور ذاتی علاقه شدیدی به آهنگ و رقص کوردی داره! منم از دیدن یه همشهری خیلی خوشحال شدم. امیدوارم نی نی های ما دوستهای خوبی برای هم بشن


پرستش هم هر روز آهنگ کوردی میزاره ما رو هم وادار میکنه برقصیم البته ما هم بدمون نمیادها


مامان فتانه
2 اسفند 91 13:02
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
مامان پارسا
2 اسفند 91 14:47
آفرین دختر خوشکل و ناز سعی کن مامانی رو زیاد اذیت نکنی باشه عزیزم خدا را شکر پارسای من به باباش رفته و خیلی خوش خوراکه دقیقاً برعکس خودم


خوش به حالت عزیزم به خدا نعمتیه خوش خوراکی بچه ها نوش جونش باشه
مامان محراب و مليكا
3 اسفند 91 10:30
سلام ، واااااااااااااااااي چقدر دخملتون نازه ، خدا حفظشون كنه


ممنون از حضورتون
نیلوفر
3 اسفند 91 15:14
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
محمد
3 اسفند 91 22:56
سلام دوست خوب
اگه امكانش هست چند تا عكس جديد بفرستيد كه فبلا توي وبلاگ خودتون نزاشتيد
ممنون
از هر دو تا كوچولوتون
موفق باشيد
منتظرم


چشم حتما
یاسمین
6 اسفند 91 0:36
ایشاله همیشه حرفتو بدون عذر و بهونه گوش کنه و دخمل خوبی باشه.
عزیزم،چه ناز خوابیدی


ممنون عزیزم یاسمین جون رو ببوس
sanaz
6 اسفند 91 9:14
وااااااااااااااااااااااااااااااااي عزيزيم ماشالا چه بامزس. همـــــــــيـــــــــــــــــــشهر


محبت داری گلم
نازنين فاطمه
6 اسفند 91 15:29
سلام چه عكس هاي قشنگي گذاشتين به ما هم سر بزنيد


چشماتون قشنگ میبینه حتما میایم
ماماني زينب
6 اسفند 91 15:52
سلام دوست خوبم. اومديم حالي ازتون بپرسيم و يادي از دوستانمون بكنيم.
دوستتون داريم


ممنون عزیزم دختر گلت رو ببوس
ماماني زينب
6 اسفند 91 15:56
راستي ما تو قسمت هميشه به يادتون هستيم وبلاگمون اسم قشنگتون رو قرار داديم. شما هم اگه دوست داشتيد به يادمون باشيد.


ما همیشه به یاد شما هستیم
مامان فتانه
6 اسفند 91 16:17
ما اومدیم با کلی عکس تولد....منتظرییم


مبارکه الان میام پیشت
مامان کیارش
9 اسفند 91 8:24



صبا
10 اسفند 91 11:05
سلام خاله جونم.
مرسی که سر زدید.
چه عکس های قشنگی گرفتید از این فرشته کوچولو مخصوصا تو خواب.
امیدوارم همیشه راحت بخوابه و شما هم اذیت نشید .
دوستتون دارم ی عالمه.
مرسی .


برای صبای مهربون با یه عالمه دعای قشنگ