پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

پرستش سه زبانه شده

1391/11/15 1:14
2,108 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا بد بیاری آوردم   عکسها و فیلم بچه هام که حدود 240 تابود از روی  گوشیم پاک شده و همسری هر کاری کرد ریکاوری نشد گریهدل شکسته هر وقت یادم میاد که چی توش بوده قلبم ریش میشه مخصوصا فیلم ها کلافه از طرف دیگه ایمان برنامه آفیس 2010 رو پاک کرده و 2013 نصب کرده و من هنوز بلد نیستم باهاش کار کنم و سایز عکس هامو کم کنم اصلا نمیدونم این قابلیت رو داره یا نه متفکر  اینه که زیاد نمی تونم آپ کنم چون دوست دارم پست هام عکس مربوط به خودش رو داشته باشه خیال باطل                                                                   از شیرین زبونی های دخترم بگم :   ماشاا... خیلی کامل و شیرین حرف  میزنه   هر کتابی که براش یه بار میخونیم حفظ میکنه و خودش میخونه تشویق تمام کتاب ها رو حفظ کرده قلب                                  ما توی خونه کوردی حرف میزنیم یه روز تابستون یکی از دوستام و پسرش اومدن خونمون اونا فارسی حرف میزدن پسرش با پرستش بازی میکرد حرف هم رو میفهمیدن لبخند  پرستش هم خیلی براش جالب بود  و تا حالا هم به این موضوع دقت نکرده بود که میشه به زبون دیگه هم حرف زد خلاصه بعد رفتن بیتا و آریا پرستش شروع کرد به فارسی حرف زدن خیلی برامون جالب بود بدون اینکه ما بهش یاد بدیم خودش هی باهامون دست و پا شکسته فارسی حرف میزد ما هم کلی ذوق میکردیم چون فکر نمیکردیم استعدادش این قدر زیاد باشه بعضی وقتا هم من درآوری یه حرفهایی میزنه و صدای قهقهه ما به آسمون میره چند تا از جمله هاشو مینویسم اون پایین البته فقط کورد زبان ها میدونن ما به چی میخندیم قهقهه حالا لابه لای فارسی حرف زدن  انگلیسی رو هم اضافه کرده مثلا میپرسه مامان شامی به فارسی چی میشه ؟ مامان : میشه هندوانه، پرستش: به انگلیسی چی میشه ؟ مامان :    واتر ملون  لبخند

تماته به فارسی : گوجه فرنگی ، به انگلیسی توماتز و خلاصه شدم دیکشنری گویانیشخند  چون هر چی که جلوی چشمش بیاد من باید هم فارسی ش رو بگم هم انگلیسی تعجب      

حالا از فارسی حرف زدنش بگم البته الان دیگه کامل با لهجه خیلی خیلی تمیز حرف میزنه ولی اون اولا به اول هر جمله کوردی یه    میخوام اضافه میکرد : میخوام به چم دس به شورم قهقهه میخوام لاتون دانیشم قهقهه میخوام بچم هیلکه بخورم قهقهه  بو نمیای شهر بازیقهقهه  انوس میکنم ناوه ش نیشخند بازش کن بزانم چی ها ناوه ش ...         

پرستش شیرین زبون

بعدا که پیشرفت کرد : من میخابم جا  هل میسم جا میکه فم خوارقهقههقهقههقهقههقهقهه ترجمه : من میخوابم بعد بلند میشم بعد میافتم پایین    قربونش برم فقط باید باشین و ببینین چقدر شیرین حرف میزنه قلبماچ دختر شیرین زبونم این  قابلیت ها رو تا سن 2 سال و 7 ماه و 26 روز پیدا کرده ها پس چی فکر کردین هیشکی نمی تونه مثل پرستش  فارسی حرف بزنه نیشخند خدایا شکرت قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان پارسا
15 بهمن 91 14:28
مامانی منم کوردم ولی معنی هیلکه رو نمیدونم میشه فارسی این جمله رو بزارین میخوام بچم هیلکه بخورم


عزیزم شاید من املاش رو بد نوشتم منظورش تخم مرغ بود البته کورد کرمانشاه میگه : خا ، ما کورد سنندجیم میگیم هیلکه
fariba
15 بهمن 91 23:39
زبان شیرین و دختر شیرین زبان و باهوشی دارید.خیلی دخمل بامزه ایه.بوس


ممنون عزیزم محبت داری


پسر گلت رو ببوس
مامی مهتا
16 بهمن 91 7:53
الهییی فدای شیرین زبونیات فرشته کوچولو ... بووووووس


خدا نکنه خاله مهربون من یه بوس گنده گنده برای مهتا جونی
مامان پارسا
17 بهمن 91 8:28
چه جالب من نمیدونستم شما میگین هیلکه اولین باره شنیدم من خودم همون تخم مرخ میگم ولی شنیدم کوردهای کرمانشاه میگن خا


آره زبان کوردی هم خودش تنوع زیادی داره
مامي كيانا
17 بهمن 91 13:08
هيچ كي مثل ما عاشق پرستش نيست
خيلي ناز حرف ميزنه از طرف من يك بوس آبدار


خیلی محبت داری عزیزم یه بوس آبدار برای گل روی خودت یکی هم برای کیانای خوش اخلاق
یاسمین
18 بهمن 91 16:49
سلام عزیزم،ببخشید که سر نمیزنم.بخدا دلم برا وبت تنگ شده ولی چه کنم که هر وقت میام نت،سردرد و حالت تهوع بهم دست میده.دعا کن این دورانو خوب بگذرونم و بیام اینجا.(دو ماهمه)
از اینکه عکسات پاک شده خیلی ناراحت شدم
ولی از دست شیرین زبونیای دخملی کلی کیف کردم.ماشاله به هوشت خاله جون


ای وای چه بد، من اون وقتا با وب گردی خودمو سرگرم میکردم میدونم عزیزم این سه چهار ماه اول خیلی خیلی حالگیری داره ولی انشاا... به زودی حالت خوب میشه و به زودی یه نی نی کوچولوی دیگه به جمع نی نی وبلاگی ها اضافه میشه از حالا قدش مبارکه انشاا... دختر نازت رو ببوس


مامان سونیا
18 بهمن 91 18:08
ماشاالله به این دخمل شیرین زبون وبا نمک


ممنون محبت داری دختر گلت رو ببوس
FARIBA
20 بهمن 91 1:59
_______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون هميشگي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذري ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نيم نگاهي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظري ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
ماماني زينب
21 بهمن 91 13:02
سلام خانمي. نمي دونم چرا آدرس وب ما باز نميشه. تا حالا كسي اين مشكل رو نداشته.
راستي اومدي تهران؟ خريد كردي؟ به قول خودت چش بازارو كور كردي؟
در مورد عكس ها و فيلم ها اگه توي حافظه ي جانبي (رم) گوشيت بوده فكر مي كنم قبل از اين كه چيزي رو روش كپي و ... كنيد بايد ريكاوري مي كرديد تا بتونيد دوباره به دستشون بياريد. البته باز هم فكر نمي كنم حتما اينطور باشه از برنامه هايي استفاده كن كه مخصوص ريكاوري از حافظه ي گوشي باشن. من قبلا خيلي اين كارو انجام دادم. انشاءالله موفق ميشي.


سلام عزیزم خوشحالم که دوباره به ما سر زدی این دفعه آدرس باز شد دیروز از تهران برگشتم ولی این دفعه بازار چش منو کور کرد از بس همه چی گران شده بود خرید کردم ولی نه مثل همیشه
عکسام هم دیگه از خیرشون گذشتم چون هم وقت نداشتم هم دوباره عکس گرفتم
زینب جون رو ببوس
مامان فتانه
21 بهمن 91 20:18
افرین به تو کوچولوی باهوش


مامان فتانه
21 بهمن 91 20:18
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
مامان فتانه
23 بهمن 91 9:26
وای چه بد خیلی ناراحت شدم من اگه بودم دیوانه میشدم برای عکس ها...ببوس بچه های نازتو


ممنون عزیزم من خودم وقتی یادم میافته چه عکسایی توش بوده مغزم سوت میکشه دختر گلت رو ببوس


مهتاب
24 بهمن 91 1:25
خیلی جالب بود میگن بچه هایی چند زبون یاد میگیرن باهوشتر از بقیه هستند مامانی حیف باهاش کارکنید آفرین به این استعدادش اونم توی این سن عالیییییی


ممنون از محبتت عزیزم فعلا که مشغولیم اگه خدا بخواد کامل یادش میدم
روژدا
12 اسفند 91 8:57
سلام به شما مامان پرستش و ايمان جون
خدا هردوتاشون رو واستون حفظ كنه
ماشاءاله چه دختر ناز و خوشگلي داري، الهي بگردم كلي كيف كردم واسه حرف زدناي پرستش كوچولو، الان دوست داشتم اونجا بودم يه مااااااااااااچ گنده از اون لپاي خشگلش مي گرفتم.
منم كردم، كرمانشاه زندگي مي كنم.
ان شاءاله صدو بيست سال زنده باشن و زير سايه پدر و مادرشون زندگي كنن.

رژدای گل ممنون بابت این همه لطفت و خیلی خوشحالم که با یه هم زبان آشنا شدم
گلم آدرس وب نذاشتی ؟ بازم بهمون سر بزن خوشحال میشم