پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

دخترم از هر انگشتش یه هنر میباره:

1391/11/2 2:25
2,740 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسا مربوط به تابستانه الان نوبتش شده نیشخندچیکار کنم همش دوربین دستمه هی عکس میگیرم از این روزا لبتاپ ایمان منفجر میشه کلافه                                           برگ قیسی                                                                                                                            قیسی                   قیسی                                           تمام برگ قیسی های این گوشه سمت راست رو پرستش با اون دستای کوچووولوش باز کرده هسته اش رو در آورده و دقیق رو به بالا گذاشته تشویق اون کج و کوله ها هم روم به دیوار من باز کردمخجالت                                                         قیسی                        قربون دختر کدبانوم برم من ماچ                                                                                                                                      کلوچه                      اینجا هم داره با دایا (مامانم) یه نوع شیرینی محلی درست میکنه به زبان کرمانشاهی میگن :بژی ولی ما کورد سنندجیم میگیم :کولیچهخوشمزه همه مون عاشق اون پا روی پا انداختنش شدیمماچ قدیما که من بچه بودم رسم بود تو عروسی ها شب قبلش یه خانم مسن کدبانوی قابل احترام از طرف خانواده داماد میرفت کمک خانواده عروس بهش پاخه صو میگفتن و من همیشه پاخه صو رو موقع کولیچه درست کردن توی ذهنم مونده اتفاقا همین مدلی هم مینشستن، اون روز هم تا پرستش رو دیدم و طرز نشستنش یاد دوران خوش کودکیم و شادیهای کودکانه ام افتادم نوستالژی جالبی بود ناراحت                                              شیرینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 بهمن 91 3:52
آفرین گلم خیلی نازی بااون دستای خوشگلت تنهاتنهاخوردین دهنم آب افتاد
راستی دوستم پس بایدبگم حالک خاص
آخه پدرمن هم سنندجی هستن ولی خب تهران بزرگ شدن امامن وقتی باعمه ام صحبت میکنه اصلا متوجه نمیشم


خیلی جالب بود برام سنندج هم میرین ؟ خیلی شهر زیباییه دختر گلت رو ببوس برگ قیسی هم هنوز داریم در خدمتیم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
2 بهمن 91 9:43
افرین به این دختر کدبانو قربون این دستای کوچولو بشم


خیلی محبت داری گلم فرشته های کوچولووتو از طرف من یه بوس آبدار بکن
مامان آناهیتا
2 بهمن 91 11:27
سلام مامان مهربون دو فرشته قشنگ
خوشحالم از آشنایی با شما
دختر منم دو سال و هفت ماه داره
هم سن دختر گل شما .
قربونش برم که اینقدر کدبانو شده . من عاشق لاک هایی که زده شدم .
خوشحال میشم با هم دوستای خوبی بشیم مخصوصا دخترامون هم سن هستن .

دوستی با شما باعث افتخاره عزیییییییییزم دختر گلت رو ببوس همین حالا میام بهت سر میزنم






فهیمه مامی مهتا
2 بهمن 91 17:07
واااای چقدر بانمکه این مدل نشستنش به جای من حسابی بچلونش این خانوم کوچولوی هنرمند رو . چقدر خوشگل قیسی ها رو درست کرده بابا ایولله


قربون محبتت عزیزم دختر نازت رو ببوس
مامي كيانا
3 بهمن 91 9:40
الهي چه پست جالبي يك پست محلي!!!
نشستن پرستش جون هم خيلي جالب بود
راستي من فايل خود تقويم خالي رو فصل به فصل فرستادم ولي هر كاري كردم فايلي كه طراحي كردم براي كيانا رو لايه باز بفرستم چون حجمش زياد بود نشد عكسش رو ميفرسنم براتون ميتونيد ايده بگيريد خودتون درست كنيد اصلا كاري نداره كمكتون ميكنم


ممنونم زحمت افتادی اتفاقا تعجب کردم چند بار ایمیلم رو زیرو رو کردم نبود، یه کارایی انجام دادم امیدوارم خوب در بیاد کیانا جون رو ببوس
مامان پارسا
3 بهمن 91 12:35
آفرین پرستش جون. مامان دختر هنرمندی داری خوش به حالت جای من دستهای کوچولوش رو ببوس


ممنونم مامانی شما هم شاخشماد ما رو ببوس
عموی محیط بان
3 بهمن 91 14:37
سلام شماعزیزو رو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونم اگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
saba
3 بهمن 91 15:40
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
saba
3 بهمن 91 23:08
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
رجبی
4 بهمن 91 16:24
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
مامان فتانه
4 بهمن 91 17:51
واااایییی عجب دختر خوبی که کمک میکنه


ممنون خاله من نباشم مامانم لنگ می مونه
مامان فتانه
4 بهمن 91 17:51
_______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون هميشگي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذري ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نيم نگاهي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظري ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


وانیا باستان پور
5 بهمن 91 18:38
به ما سر نمیزنید


الان میام پیشت عزیزم
مامان دو گل
5 بهمن 91 22:42
آخ که چه خانم کدبانویی بشه این دختر



لطف داری عزیزم گلهاتو ببوس


مثل مامانش میشه
fariba
11 بهمن 91 23:22
فدای دستای کوچولوت خوشگل خانم.بوس


ممنون عزیزم، خدا نکنه ، پسر گلت رو ببوس
صبا
11 بهمن 91 23:56
مرسی خاله جونم.
پرستش عزیزم را از طرف من ببوسید .
الهی فداش بشم.


خدا نکنه عزیزم


مامان امیر علی پسر اژدها سوار
17 بهمن 91 8:29
دیگه واس خودت خانومی شدی عزیزم


آره دیگه کم کم باید به فکر جهازش باشیم مامانای پسر دار حواستون باشه دخترهنرمند کم گیر میاد ها