پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

لاک زدن های پرستش

1391/10/28 2:10
5,647 بازدید
اشتراک گذاری

لاک                           قربون اون انگشتای خوشگلت برم من ماچ                                                                                                                                                                           از لاک زدن های دختر گلم بگم که دلم میخواست  از سه چهارسالگی به بعد براش لاک بزنم چون همش موادشیمیاییه و دوست داشتم هر  چی دیرتر   با این مواد سر و کار پیدا کنه مشغول تلفنولی از اونجایی که رفیق ناباب همه جا پیدا میشهنیشخند  اطرافیان دوستی خاله خرسه کردن قهقهه و براش لاک میزدن متفکر البته من خودم عاشق لاک هستم ولی به همون دلیلی که گفتم همه لاک هام رو از جلوی چشم پرستش برداشتم و پرستش فکر میکنه من نه لاک دارم ونه بلدم لاک بزنم وگرنه روزی سه چهار بار باید براش لاک بزنماوه                    یه دلیل دیگه که لاک هامو برداشتم اینه که خودش میخواد لاک بزنه: نیشخند                   لاک                    لاک لاک                     لاک      لاکلاک                                            هر هفته هم که میریم خونه مامانم، خاله دنیا مسوءل لاک زدنه تازگی هام که یاد گرفته  لاک ترک هم بزنه نیشخند                       لاک  لاکلاک      اینجا هم داره لاکش رو فوت میکنه که بعدش لاک ترک بزنه ماچ         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 دی 91 3:49
عزیزممممم چقدرلاکت نازه چقدرم به دستات میاد
مامانی من هم همین عقیده شماروداشتم اما تحمل نداشتم دیگه تاکوچولوهستن بامزه ترمیشه
خیلی ام حرفه ای داره کارشودنبال میکنه خوشگل خانوم
راستی مامانی آرمیتاهم اخیرا خیلی جدی عاشق آهنگی که پرستش جون دوست داره شده


خوش به حال سای چه طرفدار هایی پیدا کرده ، عزیزم از این روزا شماهم عاشق آهنگش میشی چون ما خود به خود عاشق علایق عزیزامون میشیم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 دی 91 4:14
فدای این دستای کوچولو وناز


ممنون از محبتت عزیزم دسته گلهاتو ببوس
فهیمه مامی مهتا
28 دی 91 11:03
از دست این دخمل های شیطون که عاشششششق لاک هستن .... اون مدلی که هر ناخنش رو یه رنگ لاک زدی خیلی خوشمل شده ... بووووس برای پرستش خانوم شیرین


ممنونم منم اون مدلی رو دوست دارم
نرگس
28 دی 91 16:28
سلام
خسته نباشید مامان مهربون.معلومه که عاشق بچه هاتون هستید،ان شالله که همیشه شادو در کنار هم باشین،برام جالب بود اسم دخترتون منهم دخترم دو ماهشه و اسمش پرستشه


وااااای چه جالب اتفاقا من چند بار سرچ کردم کسی رو پیدا نکردم هم اسم دخترم باشه آدرس وبت باز نمیشه لطفا دوباره آدرس بزار بیام دختر گلت رو ببینم
مامان روژینا
29 دی 91 0:47
ای جونم چقدرم با دقت لاک می زنه
خوب مامانی بچه دوست داره برات لاک بزنه ببین چه خوشگل شدی
ببوسش وروجک و


من برای خودم مشکلی ندارم اگه لاکش رو نخوره برای لاک زدن خودش هم مشکلی ندارم به خدا
دختر نازت رو ببوس







یاسمین
29 دی 91 11:26
یاسمینم همین کارا رو میکنه،من براش لاک نمیزنم چون لاکش و بعد چند روز با دندون پاک میکنه، واسه همین تنبیهش کردم،ولی هر وقت میریم جایی به بقیه میگه و کارشو راه میندازن.
همیشه دوست داره مثل عکس اولیه پرستش جون لاک بزنه،ماشاله فوت و فنشو هم زود یاد میگیرن
وقتی این عکسا رو دید،با حسرت گفت: ببین مامان این دختره چقد لاک داره،تو لاکامو قایم میکنی


آخی عزیزم منم لاکهامو و حتی لاکهای پرستش رو قایم کردم اون لاکها مال خاله شه( رفیق ناباب )
بابای ارشیا
29 دی 91 13:32
اوه....اوه ..اوووووووووووووووو
بابا این عروسک از حالا داره ستاره میشه ها
شیرین کیژی چاو به خومار چهنده جوان و شیرینی


ممنونم از شعر زیباتون
مامان یاسمن ومحمد پارسا
29 دی 91 15:38
وای عزیز دلم چه کارا که نمی کنید شما وروجکا یاسمنم همین بلاها را سر خودش و من در میاره


من که هرروز مدلم چیکار کنیم فرزندسالاریه دیگه دسته گلهای نازنینت رو ببوس
خاله مرمر
29 دی 91 18:50
آخ فدا بشم. چقده خوشگل لاک میزنه هیشکیییییییی نمیتونه مثل پرستش لاک بزنه (صمد آقا)



خواستی مانیکور کنی در خدمتیم تضمینی
فهیمه مامی مهتا
30 دی 91 11:19
کجایی مامی پرستش آپ کن دیگه


شرمنده، از دست سرما چند روز خونه مامان اینا بودم اونجام کامپیوتر نوبتیه هر وقت هم نوبت من میشد یا مهمانی میرفتیم یا پرستش بد خلقی میکرد ، حسابی اینترنت خونم اومده بود پایین ولی الان دیگه در خدمتم دربست دختر گلت رو ببوس
مامان فتانه
30 دی 91 20:20



مامان کوثری
30 دی 91 22:03
آخی نازی چقد ناز شده دستای کوچولوت عزیزم خودتم که هنرمندی چه لاک خوشگلی واسه بقیه زدی


آره خاله تازه روسری و موکت و فرشمونو ندیدی
مامي كيانا
1 بهمن 91 9:03
اي جونم بخورمت من تورو با اون لاك هاي دستت چه خوشگل لاك زدي دست مامان جونتو چه دختر هنرمندي ماشالا قربون اون دستهاي خوشگلت برم عكس دستش خيلي بامزه و خوردنيه


محبت داری عزیزم دختر نازت رو ببوس
مامي كيانا
1 بهمن 91 9:10
من فايل تقويم هارو براتون ميزارم فقط تقويم سال 92 لايه باز فتوشاپ ميخوام بدونم با فتوشاپ كار كرديد؟
نمونه تقويم فصلي كه واسه كيانا زدم هم ميزارم براتون ميتونيد ايده بگيريد از سايتهايي كه عكسهاي كارتوني دارند و خوش آب و رنگش كنيد همينطو رعكسهاي پرستش جون رو بزاريد اگه مشكلي بود در خدمتم


ممنونم زحمت افتادین فتوشاپ بلدم امیدوارم یه تقویم خوشگل درست کنم بازم ممنون
مرضیه مامان آرامیس
13 بهمن 91 15:17
وای چقدر قشنگه دلم ضعف رفت دوست دارم دختر منم زود بزرگ بشه مثل اون عکس بالاییه براش لاک بزنم!



انشاا... چقدر هم ناز بشه با لاک
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
17 بهمن 91 8:29
ای جانم چقدر هم هنرمنده خانومی



برای پسر گلت
نی نی بازی
17 بهمن 91 17:34
سلام عزیزم

نی نی بازی افتتاح شد

شما میتونید یه عکس از نی نی تون

حین بازی و سن و بازیایی با هم انجام میدین رو

برامون بیاید تو وبمون بزارید تا به اسم و لینک

خودتون درجش کنیم
اطلاعات بیشتر رو از وب بخونید

ایشاا.. بعد از راه اندازی کامل وبلاگ مسابقات و

برنامه های جالب دیگه ای هم پیاده میکنیم

مدیریت نی نی بازی


ایده جالبیه ممنون
مادام بوفی
25 بهمن 91 22:07
اگه میخوای تا با عکسای نی نی ت تو آتلیه و لحظات نابش... یه قالب زیبا و مخصوص خودش بسازیم به وبم سر بزن نمونه کارهامو میبینی مطمئنم با دیدن قالبهای ما این میتونه زیباترین خبر باشه براتون براتون...