پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

خدایی کن مادر خوب

1391/10/21 15:16
1,926 بازدید
اشتراک گذاری

  تقدیم به همه مادرانی که مثل من گاهی خسته و کم تحمل میشن و سر همسری غر میزنن که : دیگه بریدم دیگه تحمل ندارم و ته دلشون میگن خدا جون یه وقت به حساب ناشکری نذاری .               من میخوام این متن رو چاپ کنم بزنم به دیوار که هرروز جلوی چشمم باشه تایادم نره که بالاترین مقام رو  دارم تو دنیا .                                                                                                                                                                                                         ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ                                                                                                             نگاه کن به کوچکی و بی پناهی و نیازهای لحظه به لحظه اش.

که دمی تو را از خود غافل نمی خواهد و نمی تواند ببیند.

هیچ کسی را در دنیا نمی شناسد جز تو.

با هیچ کس پیوندی ندارد جز تو.

به هیچ کس امید نمی بندد جز تو.

به هیچ کس آرام نمی گیرد جز تو.

فقط و فقط تو را می شناسد و تو را می خواهد. عجیب "یکّه شناس" است.

اوج نیاز و بیچارگی اش را حس می کنی؟

اوج قدرت و حیات خودت را درک می کنی؟

اگر او را محروم کنی، چه کسی او را می پرورد؟

و تو...

که خود او را آورده ای و خواسته ای و دوست داشته ای؛ می شود محرومش کنی؟

می شود کنارش نباشی و نمانی؟

آن هم زمانی که نیاز و تکیه گاه و امید او، فقط و فقط تویی!

تجربه ی خدا بودن، اله بودن، تمام امید و پناه کسی بودن، همه کسِ کسی بودن، تجربه ی سخت و شیرینی است.

می فهمد آدم که برای خدا بودن، به چه مایه از هستی و حیات و قدرت و علم و تمام آنچه را که می طلبد، احتیاج دارد.

خدایی کن؛ مادر خوب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ                                                                                     
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان نوژا
21 دی 91 8:49
وای خیلی زیبا بود .دختر و پسر زیبایی دارید خدا واسه هم نگهتون داره


ممنونم محبت داری عزیزم آدرس وبت باز نمیشه
فهیمه مامی مهتا
21 دی 91 9:04
واااااای خیلی خوب بود . واقعا خدا بودن هم سخته ها !!
مخصوصا اون قسمتش که دلت ازبنده ات میگیره و کاری نمیتونی بکنی . دیشب دلم از دست دخملی گرفته بود و ناراحت بودم امروز پستت رو دیدم بهتر شدم .


خدا رو شکر که تاثیر داشته
مــآمــآنــے
21 دی 91 13:29
خیلی قشنگ بود
ممونو که لطف داشتی و اومدی


مامان آیلین
21 دی 91 16:15
خیلی متن زیبایی بود. کلی لذت بردم.
ما هم شما رو لینک کردیم و همیشه بهتون سر میزنیم.


خوشحالم که خوشتون اومده باعث افتخاره ، دختر گلتون رو ببوسین


مامان نوژاجونی
22 دی 91 0:01
]چقدر حسهای ما مادرها بهم نزدیکه خیلی عالی بود وبه دلم نشست کاش واقعا این نوشته همیشه جلوی چشمامون باشه


وچقدر شیرینه این احساس مشترک
مامان محمد و ساقی
22 دی 91 15:10
سلام عزیزم
پست بسیار زیبایی بود و پربار.متن قشنگی گذاشتی و به دلم نشست.
ایشا... دو بهونه ی زندگیت همیشه سلامت باشن


ممنون از لطفت ،دسته گلهاتو ببوس


زهرا
23 دی 91 2:42
خدا واسه هم نگهتون داره


ممنون از حضورتون
یاسمین
23 دی 91 13:09
مامانی خیلی تاثیر گذار بود


مامان شايان
23 دی 91 14:58
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم
مامان باران
23 دی 91 15:39
سلام خیلی متن زیبایی بود کلی تو فکر رفتم... وکلی احساس عجیب به سراغم امد... خیلی مرسی مامان خوب فرشته های گلت رو ببوس


خوشحالم که به مامانا انرژی مثبت دادم

دختر نازت رو ببوس
مامان روژینا
23 دی 91 22:06
وای چه شعر قشنگی کلی به خودم بالیدم که مادرم مامانی چه دخمل و پسر نازی داری خدا حفظشون کنه من با اجازه لینکیدمتون که بتونم بیشتر بهتون سر بزنم خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم بوووووووووووووس برای شما و بهونه های قشنگ زندگیتون


ممنونم عزیزم باعث افتخاره دوستی مثل شما داشته باشم دختر گلت رو ببوس
مهتاب
24 دی 91 9:42
خیلیییییییییییییییییییی زیبا بود


بابابزرگ آیهان
24 دی 91 16:08
ممنون از اینکه به وب نوه من سرزدید و ابراز لطف فرمودید.
وب خان دایی هم اینه
http://arshiyakhan.niniweblog.com
در ضمن پرستشتون ماشالله ناز و شیرینه و توی سیمای پریچهره اش نجابت و جمال زن کرد دیده میشه . با اجازه تو هر دو وب ( خان دایی و خواهرزاده ) لینکتون می کنم


باعث افتخاره ممنونم
یاسمین
24 دی 91 18:05
خانومی، ممنون بابت تبریک.ببخشید عزیزم ولی عمداً
تایید نکردم


خواهش میکنم عزیزم خودم حدس زدم
مامی ندا
25 دی 91 2:01
امیدوارم همیشه قدر این مقامی که هستیم و داریم رو بدونیم

شما هم لینک شدی عزیزم


باعث افتخاره ممنون
سمانه مامان ستایش
25 دی 91 3:30
خیلی متن قشنگ و دلنشینی بود.امیدوارم تو اون لحظه های سخت که از عصبانیت نزدیکه که از کوره دربریم حواسمون باشه چه مقامی داریم و حواسمون جمع تر باشه که روبرومون چه موجود ظریف و محتاجی وجود داره...


بعضی وقتا سخته ولی بااااااااید بتونیم؛ خدا همه بچه ها رو در پناه خودش بگیره انشاا...


مامانی سه فرشته
25 دی 91 11:15
ممنونو عزیزم که به وبمون اومدید ونظر دادید. اینا هم واسه ی گل پسر وگل دختر نازت خونه تون همیشه پر از مهربونی ووجودت همیشه پر از حس قشنگ مادرونه.


ممنون از دعای قشنگت فرشته های عزیزت رو ببوس
مامان فتانه
25 دی 91 16:32
واقعا متن قشنگی بود منم بعضی وقت ها از زمین زمان گله میکنم


امیدوارم کار ساز باشه برای مادرا
بابای ارشیا
25 دی 91 18:21
می پرستی کرده اند دیوانگان تا در حرم
بوی جانان را کنند سوغات بودن لاجَرَم
و این پرستش همیشه تو ذهن من یادآور همان لحظه است. الهی همیشه زنده باشی وسرفراز


ممنونم زحمت افتادین به خانواده محترم به ویژه مادر خانواده سلام ویژه برسونید
مامان ماهان وریحانه
25 دی 91 18:54
خیلی زیبابودراستی چرااینقدرزود یادمون میره خیلی هاآرزوی داشتن این لحظات ما مادرهارو دارن


راست میگی عزیزم امیدوارم در شأن مقام مون رفتار کنیم


دسته گلهاتو ببوس
مامان کوروش
26 دی 91 0:06
سلام عزیزم چه پست زیبا ودلنشینی گذاشتی واقعا اگه اینجوری فکر کنیم هیچ وقت کم نمیاریم ممنون از یانکه یاد اوری کردی به همه ما که چه جایگاهی داریم


خواهش میکنم عزیزم قابل مامانی های گل و مهربون رو نداره خودم هرروز هی دارم پیش خودم تکرار میکنم خیلی هم تاثیر داشته


مامان سونیا
26 دی 91 11:39
متن خیلی زیبایی بود واقعا عالی بود مامانی دستتون درد نکنه


خوشحالم که پسندیدین دختر گلت رو ببوس
مامان صبا
26 دی 91 13:37
سلام دوست خوبم شرمنده دیر جواب کامنتت رو دادم .وبت مطالب جالبی داره .دختر
ناز و پسر مهربونت رو هم دیدم خدا حفظشون کنه . شما رو لینک کردم امیدوارم دوستای خوبی برا هم بشیم


دشمنت شرمنده باشه عزیزم خوشحال میشم دوست خوبی مثل شما داشته باشم، دختر نازت رو ببوس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 دی 91 3:52
وااااای تمام وجودم بغض شد . .
عزیییزم عالیییی بود خیلی خیلی تاثیرگذاربودمرسی دوست خوبم واقعادلم لرزیدبرای وقتهایی که بی حوصله میشم . .
همیشه سلامت وپرانرژی کنارگلهای زیبات باشی


خوشحالم که پسندیدین ،امیدوارم همه مادرها تنشون سلامت باشه و به خانواده انرژی بدن
ممنون از دعای قشنگت یه بوس هم جدا برای نازگلت
مامان پارسا
28 دی 91 9:01
متن زیبایی بود عزیزم منم تصمیم گرفتم متن رو بنویسم و جایی بزارم که همیشه جلو چشمم باشه


خیلی خوشحال شدم ، امیدوارم همیشه یادمون بمونه چه مقام والایی داریم
گل پسرت رو ببوس


مامان محمد طه
8 بهمن 91 18:26
گلم ممنونم بابت همدردیت بابت اینکه این متن قشنگ رو بهم نشون دادی ممنونم دوست گلم.لینکت میکنم و همیشه بهت سر میزنم خوشحال میشم تو هم بهمون سر بزنی و واسمون نظر بزاری


امیدوارم تاثیرگذار باشه عزیزم، گلپسرت رو ببوس
ازاده(مامان دوقلوها)
9 بهمن 91 15:57
واقعا عکس قشنگیه.نوشته هاتونم خیلی ارومم کرد.امان از دست این وروجکها که اگه اینام نباشن خدایی نکرده دنیامون تاریکه. خدایا همه بچه هارو برای مامان باباهاشون نگهدار


الهی آمین
مامي كيانا
11 بهمن 91 10:55
سلام دوست خوبم من ميخوام رو كاغذ گلاسه A4چاپ كنم كه پرسيدم برگي حدود 700 تومان ميفته براي دانلود هلو كيتي هم ميگردم ببينم از چه سايتي گرفتم آدرسشو ميزارم براتون


وای من یه برگ امتحانی چاپ کردم دو هزارتومن البته کاغذ مخصوص عکس بود ناشی هستم دیگه ممنون زحمت افتادین
مامان شیدا
13 اسفند 91 15:26
چه متن زیبایی . امروز دخترم رو دعوا کردم و از بازی با عروسکش محروم اون هم با ناراحتی خوابید الان که این متن قشنگ را خواندم تنم لرزید
خانمی وبلاگ قشنگی داری بهتون تبریک میگم با تبادل لینگ موافقید ؟


ممنون از لطفت عزیزم خوشحالم که تاثیر گزار بوده دوستی با شما باعث افتخار ماست