پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

پرستش خاله سوسکه شده

1391/10/19 0:34
2,206 بازدید
اشتراک گذاری

خاله سوسکه                          خاله سوسکه                            این عکس خوشگل رو خاله نگین ازش گرفته زده تو فیس بوکش و کلی هم طرفدار پیدا کرده هورا قربونش برم منماچ                                                                                                           پی نوشت:  در پی اعتراض یه دوست به استفاده از واژه خاله سوسکه برای یه دختر باحجاب مینویسم که این یه داستان فولکلوره وقتی هم سرچ کردم تمام خاله سوسکه ها با چادر بودن اینم سند :                                       خاله سوسکه                                         خاله سوسکه                           البته هدف این داستان ها هم آموزش حجاب بوده نه خدای ناکرده به سخره گرفتن حجاب خجالت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هیراد و عمه لیلاش
10 دی 91 19:51
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
لی لی(مامی پارسا و پانیسا)
11 دی 91 3:50
جووووووووووونم دو تا دسته گل ناز نازی ..زنده باشن عزیزم
من تقریبا هر روز یه دختر دارم شاه نداره یه داداش داره تا نداره رو واسه بچه هام میخونم اسم وبلاگت خیلی برام جالب بود


منم همیشه برای بچه هام میخونم اسم وبلاگ رو هم به همین خاطر گذاشتم
مامان نیلوفر
11 دی 91 12:13
چه جیگری شده این خاله سوسکه. خیلی بامزه است. خدا حفظش کنه.


محبت داری عزیزم
یاسمین
11 دی 91 16:19
پرستش،پرستش ،پرستش
از طرف هوادار پر و پا قرص


من متعلق به همه شمام
مامان پارسا
12 دی 91 8:11
این همه بوس واسه خاله سوسکه


ممنونم یه عالمه بوس برای پارسای گل
زری مامان مهدیار
12 دی 91 10:23
وااااااااای ما هم از این خاله سوسکا می خوایمممممممممم
خدا حفظش کنه


انشاا... خدا نصیبت کنه پسر گلت رو ببوس
فهیمه مامی مهتا
15 دی 91 0:58
عزییییییییییییییییزم ماشالله چه با نمک شدی خاله .


ممنون خاله مهربون مهتا جون رو ببوس
یه دوست
18 دی 91 17:01
سلام عزیزم شما چطور دلت میاد دختر به این خوشگلی و باحجابی داشته باشی اونوقت بگی خاله سوسکه
حیفه به یه دخمل باحجاب لقب خاله سوسکه بدین

دوست گرامی از وقتی بچه بودم هر وقت چادر میپوشیدم اطرافیان میخواستن ذوق کنن بهم میگفتن خاله سوسکه بعضی کلمات فولکلوره و احساس آدم رو بیان میکنه شاید چون توی داستان خاله سوسکه چادر سرش بوده که گناهش پای تصویرگر کتابه که البته بنده خدا شاید خواسته با داستان " حجاب رو برای بچه ها جا بندازه فقط همین وگرنه من خودم از سوسک چندشم میشه البته سوسکی مثل پرستش رو حاضرم حتی بخورم

ای کاش آدرس وب میزاشتین



روژدا
12 اسفند 91 9:06
ووووووووووووووووي گيانه كه مي په ره ستش.
چاوه جوانه كاني بخوووووووووووووم.


زور سپاس بو تو بو اوه دلی پاک ته