پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

آموزش انگلیسی

1391/9/26 0:21
2,015 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه سرماخوردگی پرستش هنوز ادامه داره  ولی شیطون بلا امروز با وجود مریضیش همش منو سوال پیچ میکرد جریان از این قراره که من قصد داشتم آموزش انگلیسی رو از سه سالگیش به بعد شروع کنم ولی خودش ماشاا... اینقدر اشتیاق نشون داد که  ایمان الفباو رنگها رو بهش نشون داد حالا افتاده سر غلطتک همش به در و دیوار نگاه میکنه میپرسه این چه رنگیه منم باید انگلیسی جواب بدم بعضی وقتا یه رنگهایی میپرسه که من میمونم چی بگم مثلا زرشکی نیشخند امروز هم سر صبحانه گیر داده بود قاشق چی میشه؟  نون چی میشه ؟ پنیر چی میشه تا اینجا رو کم نیاوردم و به خودم میبالیدم مژه که پرسید گردو چی میشه تعجب منم گفتم بابا بلده بعدا زنگ میزنیم ازش میپرسیم اوه زمین چی میشه ؟ و یه سوال جالب پرسید: اپن چی میشه قهقههحالا بیا و یه دختر دوسال و نیمی رو هالی کن که بعضی از لغات ما عاریه ایه مگه هالی میشه گریه میکرد گریهکه چرا تو نمیشنوی من میگم اپن چی میشه به انگلیسی تو میگی میشه همون اپن سوالعصبانی حالا من موندم اگه ازم بپرسه : نسکافه ای به انگلیسی چی میشه یا دارچینی یا موشی یا سرکه ای عسلی یا کنفی ؟متفکر من بهش  چی بگمکلافهشما بلدین؟ نگران                                    رنگها به زبان پرستش   گلین      لد    للو    اولنج پلپل   بقیه رو بدون لهجه میگه  البته رنگهای فارسی رو اینجور میگه: گرمز آلبالولی سرکلی(سرکه ای) سرملی به واقعی هم میگه واقلی  جدیدا هم یاد گرفته به دایی مهرانش میگه : واقعیت تلخه بعد دوتایی میزنن زیر خندهقهقههقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

MIDWIFE
26 آذر 91 0:48
دوست خوبم سلام .بخش پرسش وپاسخ باعث شد با دوست خوبی چون شما اشنا شوم.این را از نحوه برخودتان در دادن نظرم متوجه شدم که چقدر درکمال فهمیدگی پاسخم را دادید واین نشان از درک بالای شما دارد.در زمینه زنان سوالی داشتید تا انجا که بتوانم راهنمایتان خواهم بود.خیلی خوب است که ادمی با اگاهی کامل از مسائل انها را بررسی کند نه صرفا حرف وحدیثهای دیگران که بعضا بی پایه واساس است.
افرین به پرستش خانم با این همه هنر نمایی.باید به من هم زبان یاد دهی خاله جون.


عزیز جون لینکتون میکنم تا دوستی پایدارتری داشته باشیم
مامان پارسا
26 آذر 91 11:50
واي عزيزم اميدوارم هر چه زودتر خوب بشي. مامان مهربون منم درست مثل شما شدم پارسا انگليسي بعضي چيزها رو مي پرسه كه من بلد نيستم مثلاً بهش ميگم آب ميشه واتر سريع ميپرسه ظرفشويي چي ميشه؟ مايع ظرفشويي چي ميشه و.... من ميمونم چي بگم بهش.


چه با مزه ما هنوز به مایع ظرفشویی نرسیدیم ترم بعدی انشاا...
خاتوونی زستان
1 دی 91 17:57
چه حرفاش بامزه س خدا حفظش کنه براتون.
ماشاالله از همین الان انگلیسی یاد گرفته.


بچه های این دوره ان دیگه