پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

شبیخون پرستش و تسلیم شدن من

1391/8/24 12:19
4,402 بازدید
اشتراک گذاری

مراحل شبیخون پرستش به میز لوازم آرایش :  

میز توالت   

   

میز توالت      

  

    

جیغ بنفش       

وسرانجام در تاریخ  24 آبان 1391  من, مامان ,با کمال عجز و ناتوانی تسلیم شدم  و تاکتیک جنگ را عوض کردم  

پرچم صلح

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

لوازم آرایش 

         

 

          

   

 

قیافه من :                  قیافه پرستش :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

یاسمین
24 آبان 91 19:45
ای وای،خاله جون این چه کاریه
چه بامزه ،خودشو آرایش نکرده ولی حسابی به خدمت بنی و سو رسیده
ببخشید سوال میکنم ولی این کتاب زبان مال کدوم بنده خداییه؟!
یاسمین با دیدن این عکسا گفت:مامانی چه کار بدی کرده، بیچاره سو


فدای یاسمین مهربون کتابا قدیمیه مال قبلا ایمانه. عزیزم


مامان یاسمن ومحمد پارسا
25 آبان 91 16:20
مامان جون بیهوده تلاش نکن این ناز نازیا همه جورش و بلدند از هر جا جلوشون و بگیری جای دیگه بلدند وارد شن فداش بشم چه شیطونه این دختر بلا


من که کم آوردم

مامان یاسمن ومحمد پارسا
25 آبان 91 16:23
مامان جون با اجازه لینگ شدید


باعث افتخاره
مامان نیلوفر
27 آبان 91 13:45
ای جوووووووووووووووونم! خیلی بامزه بود.
استفاده ی جدید از لوازم آرایش!!!
با اجازه تون لینکتون کردم.


باعث افتخاره ممنونم
خاله مرمر
27 آبان 91 13:54
واااااایییی اولش حال کردمو گفتم پرستش دمت گرم. اما آخرش که دیدم چیکار کرد اینجوری شدم
مامانی مرسی که این همه صبوری کرد و گذاشتی پرستش جون هنرش شکوفا بشه


مگه چاره دیگه ای هم داشتم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 آبان 91 10:04
خیلی باحال بود.
ببوسش شیطون بلارومامانی ازطرف من
رمزخصوصی گذاشتم عزیزم.


مرسی عزیزم
بنفشه
30 آبان 91 14:56
وای چقدر بامزه . هههههههه. به منم سر بزنید خاله جون . من همون بنفشه ای هستم که وبلاگ دومش رو با نام نوشته های زیبای یک هنرمند لینک کردید . اما من الان با ادرس وب اصلی ام برایتان نظر گداشته ام . به این وب سر بزنید .
http://khanderou.blogfa.com/


چشم الان میام عزیزم
بنفشه
1 آذر 91 22:33
سلام خاله جون . مرسی که سر زدید . حتما مشکلش را بررسی می کنم . ممنون که امدید .پرستش جونم از طرف من ببوسید .


ثمین
3 آذر 91 4:35
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! اگه عکسها از سال قبل هم باشه مشکلی نیست! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم
عطی
5 آذر 91 3:07
سلام
هههههه نمردیم راهه درست استفاده ازاین لوازم ارایشم یادگرفتیم خانومی یه پاهنرمنده براخودش ولی مامانش شمام خیلی صبوریا


چاره ای جز تسلیم وصبوری نداشتم
نانا و نینی جون
5 آذر 91 22:20
سلام بدو بدو مامان تربچه آپ کرده انشاا... سال دیگه منم میرم شرخوارگان باب مامان اگه نیای دلم میگره اگه میای برام دعا کن مامان منتظر نباشه آخه من شیطونم
مامان کوروش
7 آذر 91 13:31
سلام عزیزم ممنون که اومدی وبه فکرم بودی واسه ادرس که دادی ممنونتم بازم


امیدوارم سهمی در آرام شدنت داشته باشم
مامان کوروش
7 آذر 91 13:32
واااااااااااااااااااااااای چیکار کردی پرستش جونم عجب استعدادی داری عزیزم


مامان نادیا و نلیا
7 آذر 91 13:58
واااای خدااا
عجب حرکتی زده بچه
ما خنوز به اون مرحله نرسیدیم فعلا شبیخون های تو خونمون زمینی انجام میشه
ولی خدایی من بودم اون لوازم آرایش رو نمیدادم دستش که این کارا رو بکنه...آفرین مامان مهربون


آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 آذر 91 15:24
دیگه اون لوازماروبایدبزاری برای بازیش عزیزم فکرتهیه جدیداش باش
ای شیطون بلا


چه تضمینی برای جدیدش هست