پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

دیشب صدای تیشه از بیستون نیامد شاید به خواب شیرین فرهاد رفته باشد

1391/8/21 2:15
2,180 بازدید
اشتراک گذاری

شاید  دگر  وصالش  در  خواب هم  نبیند

شاید   جمال   رویش   بر  آب   هم  نبیند

برباد  رفته افسوس رویای عشق  و مستی

گویی نبوده هرگز عشقی  به  جان  هستی

خاموش  گشته  بلبل،  بی  بال  و پر کبوتر

جز قصه  کو  نشانی؛  بر  قامت   صنوبر

دیگر  سراغ  فرهاد  بر بیستون چه  گیری

فرهاد  پر  کشیده،   گویی   به   بال  تیری

کو آن  نگاه  فرهاد  بر عمق  جان  شیرین

کو یک نشان زعشقش، از آن شرار دیرین

باید به خون نوشت عشق، بر برگهای  دفتر

اکنون  که خورده   تیشه   بر  گردن  کبوتر طاقبستان            طاقبستان                      وحالا       بازسازی یا ویرانی؟  پیشرفت به چه بهایی ؟                                                                        طاقبستان          طاقبستان      اگه فقط یه بار گذرتون به طاقبستان افتاده باشه الان مثل من و خیلی از کرمانشاهی های دیگه آه حسرت سر می دادین  متاسفانه به دلیل اجرای پروژه منوریل کرمانشاه  این بلا رو سر آثارباستانی زمان ساسانیان آوردند.  

شما قصه شیرین و فرهاد رو شنیدین ؟ می خواین بدونین فرهاد کوهکن چه شکلی بوده ؟      فرهاد کوهکن   به قول کرمانشاهی ها : یه   خه نه   نه ی ری    یه  گیره دیری   ناراحت                                                                                                           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پارسا
21 آبان 91 10:02
جاي تأسف داره از كي اينجوري شده من 2 ماهي ميشه كه طاقبستان نرفتم


منم تازگیها متوجه شدم داداشم هفته پیش رفته بود خیلی هم عصبانی شده بود
مامان سانای
21 آبان 91 10:24
وای خدا چه بلایی دارن سر طاق بستان مییارن؟ من یه بار کرمانشاه وطاق بستان وبیستون اومدم خاطره شیرینی از کرمانشاه دارم . البته اون استخری که بیرون طاق بستان بود اونوقت خالی از آب بود . راستی من عاشق نان خرمای کرمانشاهم خوشبختانه توی شهر مان (آذربایجان شرقی -مرند) هم می فروشن اغلب برای صبحانه با شیر می خوریم .
مامان سانای
21 آبان 91 11:10
چرا وقتی وبلاگ شما را باز می کنیم سایتی با نام" فیزیک برای همه" باز می شه؟


اون وبلاگ علمی پسرمه
مامان مری
21 آبان 91 11:13
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....
مامان کوثری
21 آبان 91 15:44
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن
http://ninimod.niniweblog.com/


چه جالب حتما میام
مامان سانای
21 آبان 91 15:47
آفرین به پسرت ایمان. چه می شه کرد. عصر تکنولوژیه دیگه.


ممنون عزیزم
مامان کوثری
21 آبان 91 16:03
سلام عزیزم ممنونم که اومدی به وبمون حتما عکس لباس های که خودتون دوختین رو بفرستین خوشحال میشم این بهترین کاره چه بهتر که کارهای دست مامان های عزیز باشه شما میتونید آدرس عکس ها رو واسه من بدین یا عکس ها رو به ایمیلم بفرستین pink-pen@live.com



حتما

شهین مامان نوید نوین
21 آبان 91 19:09
سلام خوبین؟
هزار ماشا.. به هر دو فرشته هات خانم
قالب قشنگی هم دارین

ممنون عزیزم بچه های گلت رو ببوس
یاسمین
23 آبان 91 15:03
من تا به حال کرمانشاه نیومدم ولی خیلی دوست دارم همه جای ایرانو، بخصوص کرمانشاه رو حتی شده یکبار ببینم. متاسفانه بار اولی نیست که می شنوم آثار باستانی و تاریخی رو خراب میکنن. کسی نیست بهشون بگه آخه چرا؟پیشرفت در عوض نابودی زیباییهای تاریخی به چه دردی میخوره؟!!!!!!!!!!