پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

یکی از بهترین لحظات زندگی من

1391/8/19 1:19
1,899 بازدید
اشتراک گذاری

پرستش و شامی کباب                                   

اگه یه بچه بد غذا تو خونه تون باشه کاملا درک میکنید که من چی میگم           وقتی پرستش ایجوری به لقمه گاز میزد من داشتم از خوشی ذوق مرگ میشدمنیشخند نوش جونت عزیزدلم                                                                البته با چه فیلمی خورد من پاهامو کرده بودم اتوبوس و هی تکونش میدادم وبازی میکردم تا خانومی یه لقمه بخوره                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی اوستا و امیر رضاجان
19 آبان 91 1:34
خدا بچه های نازتونو حفظ کنه.منم با اوستا همین مشکلا رو دارم.


ممنون عزیزم دسته گلاتو ببوس
زهرا (✿◠‿◠)
19 آبان 91 7:50
هه هه هه هه!

آره خواهـــــــــــــــــر! ذوقت و درک کردم!!زیـــــــــــــــــاد!!!!!!!!!11


عموی دیانا
19 آبان 91 9:21
سلام من عموی دیانا جونم.ماهم کرد هستیم کرد کرمانشاه(روانسر).خیلی وبلاگ قشنگی دارین.خدا کوچولوهاتونو براتون نگه داره ایشالله.خوشحال میشیم از وبلاگ دیانای عمو مهدی دیدن کنید

حتما میام هم زبان
علامه کوچولو
19 آبان 91 12:29
نازی
درکت میکنم مامانی محمد باقرهم خیلی بد غذاست
تنها چیزی که واقعا با اشتها میخوره شیره


امان از بدغذایی بچه ها
یاسمین
19 آبان 91 17:11
خانومی درکت میکنم.چون دختر من هنوزم همینطوریه.اصلاً من موندم با این همه ورجه وورجهایی که می کنن چرا هیچوققت گشنش نمیشه
نوش جونت پرستش جون


من همیشه گفتم اگه کچل بشم مقصر پرستشه از بس حرصم میده وقت غذا خوردن
بنفشه
19 آبان 91 18:12
وای چه خوشگل خانمیه . خدا حفظش کنه. . منم بچه بودم به سختی غذا می خوردم . راستی اگه دوست داشتید به وبلاگم سر بزنید


حتما میام عزیزم
مامان سانای
20 آبان 91 14:14
چونی چاکی؟
زور ممنون از اینکه به وب دخترم آمدی .
من درک می کنم چی میگی چون دختر من هم بد غذاست همیشه تعداد قاشقایی که می خوره می شمارم اگه از حد معمول تجاوز کنه مثل شما ذوق مرگ می شم .


بنفشه
20 آبان 91 18:45
سال سوم راهنمایی البته متاسفانه تو شناسنامه سال تولدم یک سال عقب تر گذاشتند و این باعث شد که من 1 سال زود تر به مدرسه بروم و دیگر هم درستش نکردند .


جونت سلامت باشه عزیزم
عموی دیانا
24 آبان 91 14:41
سلام خواهر گلم. ممنون بخاطر اینکه از وبلاگم دیدن کردین.چشم حتما عکس سرابم براتون میزارم.من کارمندم زیاد وقت نمیکنم وبلاگمو درست کنم.دوباره ممنون
بنفشه
24 آبان 91 21:46
سلام . من لینکتون کردم .

ممنون باعث افتخاره