پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

سرگرمی جدید پرستش

1391/8/17 1:26
2,060 بازدید
اشتراک گذاری

 جاروبرقی                                                               نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند                                                                                                                                                                                جاروبرقی                       تفریح بچه ام اینروزا شده این که من جارو برقی رو روشن کنم           

 و پرستش بره پشتش و باهوای گرمش سشوار بگیره  قهقهه                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            از یه طرف خوشحالم که دیگه از جارو نمیترسه از یه طرف نگرانم که هوای   دمش جاروبرقی گردوغبار داره ومستقیم میره توحلقش    مشغول تلفن                                                                                                                                                                                                                                         خدایا تا اینم از سرش بیاقته ...اوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیلوفر
17 آبان 91 15:53
قربونت برم که اینقدر نانازی


خدا نکنه ممنون از محبتت عزیزم
یاسمین
17 آبان 91 16:40
پرستش جونی مواظب باش گرد وخاک نره تو دهن خوشگلت
منم شما رو با افتخار لینک کردم

ممنون




بابای سونیا
17 آبان 91 18:31
سلام من ندیده نمیتونم براتون چیزی تجویز کنم گل و میوه نسترن هم تا زمانی که مزاجتون مشخص نباشه نمیتونم بگم براتون خوبه یا بد ، ما برای درمان برخی از بیماریهای سرد،بیماریهای عصبی ،بیماریهای ریه ،اسهال ،سیاه سرفه و....استفاده می کنیم میوه نسترن رو معمولا بصورت جوشانده و ترکیب با داروهای دیگرتجویز می کنیم
بابای سونیا
17 آبان 91 18:33
در مورد تغذیه تون هم ندیده نمیتونم چیزی تجویز کنم ولی اطمینان 100%دارم که تغذیه تون مشکلات زیادی داره وباید به نسبت مزاجتون اصلاح بشه کرمانشاه پزشک طب سنتی سراغ ندارم
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
18 آبان 91 9:42
نمکه خانم گلت خداحفظش کنه


ممنون از محبتتون
مامان پارسا
18 آبان 91 12:05
عزيزم خوبه پرستش جون سرش رو سشوار ميكشه پارسا اصلاً به من اجازه جارو كشيدن نميده و ميخواد خودش جارو بكشه تازگيها قانون براش گذاشتم اون اتاق خودش رو جارو بكشه منت بقيه خونه رو با اين وجود باز كلافم ميكنه موندم پسر و اين همه علاقه به جاروبرقي


فقط باید مدارا کنیم

سارا
21 آبان 91 22:17
خیلی با نمک بود ، آخه مهرسا هم دقیقاَ همین کارو می کنه و وقتی جارو می کشم دنبال جاروبرقی راه میفته !!