پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

دسته گلایی که پرستش به آب میده

1391/8/14 12:03
2,213 بازدید
اشتراک گذاری

راست میگن وقتی کودکی ساکت میشه باید نگران شد :                                                                                                                                                                                                                         خرابکاری                                        خرابکاری                                              شکلکهای جالب و متنوع آروین                                       خرابکاری
                     خرابکاری         خرابکاری                                                     خرابکاری                       
 پانسمان           

چیکار کنم دیگه مجبور شدم پانسمانش کنم 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باران قلنبه
14 آبان 91 16:35
اخه نازی مامانی عیبی نداره فدای سرش


ممنون از محبتت
آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 آبان 91 13:04
خیلی باحال بود
ازدست این ووروجکا


مامان تسنیم سادات
16 آبان 91 15:11
وای وای وای ....!!!چی کار کردی پرستش ....؟؟؟قربون اون خرابکاریهات....
امروز هم من نشسته بودم کتاب می خواندم دیدم صدای این تسنیم نمیاد حوصله نداشتم برم دنبالش که یه دفعه دیدم خودش اومد با دست و پاها و لباس سیاه شده با ریملم ....!!!!


باید اعصابمون رو فولادی کنیم فدای سرشون چه میشه کرد
مامان حانیه
17 آبان 91 10:49
سلام خانمی چه کار کرده این دختر
برای پیش غذاحلیم بادمجون خیلی خوشمزه است البته بستگی به ذائقه ام داره ولی هروقت من درست کردم خوششون اومده اگه خواستی دستورش رو می ذارم


ممنون الان میام تو وبت
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
17 آبان 91 11:16
مرسی که به ما سر زدی وب قشنگی داری


ممنون از محبتتون
مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
17 آبان 91 11:41
سلام خاله چیکار کرده این وروچک اشکال نداره ثنا جون هم دیروز سیم تلفن را انقدر کشید که از جا در اومد.واقعا صد تا چشم و دست و پا و حواس جمع کمه........