پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

تولد شاپسرم جیــــــــــــــــــــــگرم تاج سرم

1393/2/20 14:14
2,005 بازدید
اشتراک گذاری

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم    

                                     iman        

ایمان عزیزم چهاردهمین سال زندگی رو هم به لطف و شکرخدا پشت سر گذاشتی و پانزدهمین بهار زندگی رو آغاز کردی برات هزارن هزار بار از خدا سلامتی و سعادت آرزو دارم میخوام بدونی که نفسم به نفس تو بسته است میخوام بدونی که عاشقانه دوستت دارم

عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشنمیخوام بدونی که کم کم داری مرد میشی وارد اجتماع میشی بد و خوب روزگار رو میبینی می فهمی  که در زندگی به جز باورهای کودکانه و احساسات پاک دوره ی کودکی و نوجوانی 
زشتی هایی هم وجود داره ...
سختی هایی هم هست که باید تحمل کرد و با آن ساخت و دم بر نیاورد 
پی می بری که قضاوت هایی در موردت میشه بدون پرسش که باید بپذیری و

گاهی فرصت دفاع از خود را هم نداری 
می فهمی که گاهی به چشمت هم نمیتونی اعتماد کنی 
گاهی تیشه از ریشه می خوری 
اما ای همه هستی من :
زندگی پیچ و تاب داره 
بالا و پائین داره و سراسر سیر و صعوده 
 ولی هرچه می بینی چیزی ست که میتونه واسطه باشه برای گامی بهتر  
میتونی این واسطه ها رو ببینی و پند بگیری  
میتونی با این واسطه ها بهتر باشی و لبخند بزنی 
میتونی بخاطر صداقتی که داری 
بخاطر خانوده ایی که با لقمه ی حلال پرورشت دادند 
بخاطر دوستانی که از جنس خودت هستند 
و انسانیت تورو دوست دارند 

به پاس نعمت سلامتی که خدا بهت عطا کرده 
ومهمتر از همه 

به خاطر خدایی که هست و عشقش در تو جاریه 
خدایی که توی وهم و خیالت گم نشده 
خدایی که به معرفت فکریت شناختی و به یقینش رسیدی و
راه اطاعت کردنش رو پیدا کردی راه درست زندگی کردن رو بیابی ..
پسر گلم ،دلم میخواد همیشه خودت باشی 
از تلاشی که میکنی و رنجی که میکشی به گنج برسی 
دلم میخواد گذشت بهترین اصل زندگیت باشه 
ازت انتظار دارم مهربان باشی و محبت کردن رو بدون توقع بجا بیاری
انتظار دارم هرگز کسی رو  ندانسته به قضاوت  ننشینی 
همیشه مشگل گشا باشی  نه مشکل آفرین 
و تلاش کنی برای رفع گرفتاری نه اینکه بنشینی و مرداب بشی 
یا سعی در تخریب حریفت داشته باشی 
انتظار دارم عین چشمه بجوشی و مثل رود جاری باشی
انتظار دارم  دوست بداری دیگران را بدون توقع  
چون محبت کردن و دوست داشتن زیباست 
لذت داره و آرام بخشه 

آرام جان مادر :

آرزو دارم خودت رو بسازی از طریق راه درست 
دنیای خودت را آنطور که دوست داری شکل بدی
تو میتونی به آنچه می خواهی برسی 
اگر  «خواستن » را «توانستن »بدونی

انتظار دارم ناشناخته ها را بشناسی و 
دوست داشته باشی 

و بدونی خدا مهمترینه...
خدا  دستگیر همه ی دست های تنهاست 

پسر نازنینم  

از ته دل تورو برای همیشه به نور و گرمای عشق لایزال خداوند 
می سپارم  و از او میخوام که 

حامی ات بشه  و به خوبیها رهنمونت کنه
قشنگترین آرزوها را برات آرزو میکنم و 
قول میدم تا توان دارم برای بودنت درکنارت باشم 
و تمامی آنچه دیدم و شناختم به تو انتقال بدم

مراقب داشته هایت باش عزیز دل مادر 

​    عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن  گل همیشه بهارم؛ خدا پشت  و پناهت باشه   عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن

            

                                             

پسندها (7)

نظرات (13)

فروزنده
20 اردیبهشت 93 17:57
سلام مجدد عزیزم با چرخشی تو وب عکسی انتخاب کردم هدیه به شاه پسرت ..... خدا اونو نگه داره برات بزرگ بشه دامادش کنی ....مادربزرگ بشی .... منم مرداد ماه مادر بزرگ میشم ... سهیلم پدر میشه ....پدر یه پسر ناز .... آیا می بینمش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ http://www.uploadax.com/images/17949275987312028335.gif
مامان 2 بهونه قشنگ برای زندگی
پاسخ
عزیزم خیلی خیلی زحمت افتادی وافعا نمیدونم چطوری تشکر کنم خیلی هم خوشحال شدم که دارین مادربزرگ میشین خدا حفظشون کنه انشالله عروسی نوه های گلت رو هم ببینی گل پسرهات باید به داشتن مادری با این فهم کمالات افتخار کنن منم باید از تجربیات شما حسابی استفاده کنم بازم تشکر میکنم بابت کارت پستال
فروزنده
20 اردیبهشت 93 18:01
http://i.share.pho.to/6dcb019d_o.gif این عکس باید متحرک باشه .....
مامان 2 بهونه قشنگ برای زندگی
پاسخ
ممنونم خانمی حتما توی پست بعدی میزارمش
مامانی شایلین جون
24 اردیبهشت 93 14:44
سلام عزیزم چقدر نوشته هات لطیف و از عمق دل بود. چقدر زیباست این حرفهای مادرانه وقتی برای فرزندی عزیزتر از جان نوشته میشه. اشک در چشمام نشست با خوندنشون. ایمان عزیز تولدت مبارک امیدوارم هر آنچه مادر نازنینت برات خواسته محقق بشه و زیر سایه مهر مادر و پدرت زندگی خوب و سرشار از عشق داشته باشی. تولدت مبارکککککککک
مامان 2 بهونه قشنگ برای زندگی
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارین این نوشته ها حرف دل همه مادرهاست که به نثر زیبای یه دوست نوشته شده و منم به دلم نشست و خواستم که برای پسرم اینجا براش به یادگار بزارم (من خودم از این لحاظ بیسوادم ) خوشحالم که به دل شما هم نشسته ممنون بابات تبریک شایلین جون رو ببوس
مامان سویل و آراز
24 اردیبهشت 93 15:48
ای پدر ای بهترین آهنگ زیبای غزل ای پدر ای سرزمین پای و عشق زحل ای پدر ای مهربان سر افراز زندگی نام جاوید تو ماند بر زمین و زندگی روز پدر و ولادت حضرت علی مبارک ایمان جون تولدت مبارک عزیزم ایشالا همیشه سلامت و زنده و زیر سایه پدر و مادر ت و در کنار ابجی خوشگلت باشی
مامان فتانه
24 اردیبهشت 93 22:34
تولدت مبارک اقا پسر گل
بابا و مامان
26 اردیبهشت 93 9:11
تولدت مبارک اقا ایمان عزیز همیشه زنده باشی و سلامت http://www.jahaniha.com/wp-content/uploads/2013/01/pic15_www.jahaniha.com_15.jpg
*یاسمین*
26 اردیبهشت 93 16:27
ماشاله هزار ماشاله چقد پسر گلت بزرگ شده،خدا حفظش کنه.مامانی میدونم چه حسی داری با داشتن یه همچین پسر گلی.امیدوارم هر چی آرزوی قشنگ براش کردی برآورده بشه پرستش جونم چطوره؟ خانمی ما هم با تولد یاسمین آپیم،بفرمایید
مامان ز✿ـرا
20 خرداد 93 1:11
مامان سونیا
21 خرداد 93 8:45
با عرض شرمندگی و کلی تا خیر تولدت مبارک گل پسر انشالله 120 ساله بشی
مهدیا
27 خرداد 93 13:38
سلام مامان مهریون و با ذوق و هنرمند...... وبلاگت خیلی زیباست یعنی حرف نداره........ مخصوصا کوچولوی نارت........ اگه تمایل برای تبادل لینک داشتین خبرم کنین تا لینک تون کنم...... اگه به ما سر بزنین خوشحال میشیم.... منتظر حضور سبزت هستم.
مامان ز✿ـرا
27 خرداد 93 20:24
سلام عزیزم،راستش خیلی ناراحت شدم،میدونم وقتی آدم نتونه خواستهء بچه هاشو بخصوص پسر جوونشو برآورده کنه چقد ناراحت میشهایمان جون دیگه بزرگ شده،فکر کنم با صحبت کردن در مورد شرایطتون،بتونید متقاعدش کنید.به ایمان جون بگو اگه تو شرایط شما بود چیکار میکرد؟ خانم گل با توکل به خدا ایشاله مشکلتون حل بشه،عزیز دلم با بی حوصلهگی که کار درست نمیشه،میدونم آزرده ایی ولی باید بلند شی و یه فکر اساسی کنی البته با مشورت همسرت.الهی بمیرم تولد دخمل گلمون شده.تولدش مبارکدست خاله های خوبش درد نکنهاز صمیم قلبم برات دعا میکنم که مشکلتون برطرف بشه و هر چی خیرِ همون پیش بیادخانمی خیلی آیه الکرسی بخون
❤مامان محمد و ساقی❤
18 تیر 93 16:01
سلام عزیزم واااااااااااااااااااااای شرمنده که من خیلی دیر رسیدم ایمان جان پسر گلم تولدت مبارک باشه مامان گل چقدر قشنگ براش نوشتی ایشالله موفقیت همیشگیش رو ببینی و همیشه سربلندت کنه و مرد بزرگی در آینده نزدیک بشه ادم کیف میکنه ثمره زندگیش رو میبینه اینقدر بزرگ و رعنا شده باز هم ببخش دیر اومدم پرستش جان رو هم ببوس
مامان نیلوفر
28 تیر 93 10:48
تولدت مبارک ایمان جان. امیدوارم 120 ساله شی و به همه ی آرزوهات برسی پی نوشت : بوس نفرستادم چون ماشالله حسابی مرد شدی.