پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

شال و کلاه بافتنی

1392/11/13 1:01
2,567 بازدید
اشتراک گذاری

 معذرت خواهی از دوستان :

سلام اول از همه  معذرت خواهی  میکنم از دوستایی که این مدت بهشون سر نزدم راستش نمی دونم چرا این فصل که میشه آرتروز دست و گردنم اوت میکنه الان دارم با دست چپ تایپ میکنم هم سردی هوا و هم لب تاب مون هم جاش خیلی بده مثلا لبتاب باید سیار باشه ولی مال ما همیشه چند تاسیم بهش وصله و همیشه روی میزه و چون ارتفاع میز و لبتاب بیشتر با بدن ایمان تناسب داره  من هر وقت تایپ میکنم یا کلا باهاش کار میکنم دستم درد میگیره میزنه به گردنم خلاصه ببخشید دیگه چون خیلی اذیت میشم سعی میکنم خیلی کم نت بیام یا اصلا طرفش نمیام یا سرپایی فقط نظرات رو میخونم شرمنده اگه تایید هم نکردم چون دلم میخواد جواب همه رو بدم  امشب هم فقط اومدم عکسهای بافتنی هایی که این فصل بافتم رو بزارم  البته یکی از دلایل آرتروزم هم بافتنیه یادم نبودنیشخند 

بافتنی های من : 

اول شال و کلاه پرستش خانم البته کلاهش مال پارساله فقط گلهاش رو امسال عوض کردم : 

شال 

برای شال یه مدل دیگه تو ذهنم بود ولی کاموام تموم شد و وقت خیابان رفتن هم نداشتم بنابراین یه نخ از قسمت بالاش رد کردم و جمش کردم شد این مدل نیشخند                                                                                              کلاه  

 

کلاه 

شال  

 شال                  البته اینجا هنوز گلهاش کامل نیست  

شال 

شال 

شال

اینم شال و کلاه آقا ایمان :

شال 

گیس بافت  

طرح شال و کلاه 

دستکش 

اگه فکر کردین که دستکش رو هم من بافتم باید بگم که عمرا اگه من بتونم این جور خوشگل ببافم  . این دستکشهای خوشگل رو عروس داییم ( پروانه خانم ) دو سال پیش برا ایمان بافت  ولی از بس خوشگل بود من و ایمان دلمون نیومد ازش استفاده کنیم امسال دیگه دل رو به دریا زدیم و ایمان  استفاده اش کرد یه چیزی که برام جالبه این نوع بافت مخصوص روستاهای کوهستانی غرب کشوره  البته شاید طرفهای شمال غرب هم باشه ولی این بافت رو عمدتا خانم هایی که سواد ندارن وهیچ کلاس بافندگی هم نرفتن  از حفظ میبافن به همین خاطر خیلی برای من با ارزشه قلب 

اینم شال و کلاه همسری : 

 شال 

ته شال ها رو دوختم که مثل گردن آویز میپوشن و کامل دور گردنشون رو میگیره هورا                                                                                               سر همه کلاه گذاشتم سر خودم بی کلاه موند نیشخند 

حرف زیاد دارم ولی متاسفانه با وجود اینکه از دست چپم استفاده کردم بازم داره درد میگیره پس فعلا خداحافظ 

پسندها (1)

نظرات (15)

مامان یاسمن و محمد پارسا
14 بهمن 92 13:07
افرین به مامان فعال و زرنگ
مونا مامي كيانا
15 بهمن 92 10:29
نشستي اينهمه بافتني بافتي بعد آتروز گردن ودستت رو ميندازي گردن وبلاگ و لب تاب و سيم هاشو .... واقعا كه از اينها گذشته همه شون خيلي زيبا شدن خيلي از شال و كلاه پرستش جون خوشم اومد رنگش خيلي شاده واي اون دستكشه واقعا معركه ست اولش فكر كردم خودت بافتي يعني اينجوري شدم ميبينم كه سر همسري هم كلاه گذاشتي خيلي زرنگي ايشالا دستت هم بهتر شه بيشتر مواظب خودت باش دوست هنرمندم
*یاسمین*
18 بهمن 92 17:23
سلام خانومی،شال و کلاه های خوشگلی بافتیا،دستت درد نکنه و خسته نباشیدلم برای پرستش جون تنگ شده بود.این عکسشو که دیدم خیلی خوشحال شدم،این رنگ چقد بهش میادبرف هم که داشتیدمواظب خودت باش،بخصوص حالا که دستت اذیت میکنه
مامان نیلوفر
18 بهمن 92 22:49
سلام و رسیدن به خیر. خدا بد نده! خداییش خیلی هنرمندین دقیقا برعکس من!!!! همه ی شال و کلاها عالی بودن ولی من بیشتر از همه عاشق شال و کلاه ستایش شدم خیلی خوشگل بودن!
مامان شایلین جون
19 بهمن 92 11:07
عزیزم خیلی ناراحت شدم از اینکه این همه درد میکشی. واقعا ناراحت شدم بمیرم الهی به نظرم بهتره دکتر بری و همچنین فیزیوتراپی.البته استفاده از لب تاب همینه باعث مشکل میشه باز مونیتورهای معولی ال ای دی یا ال سی دی یا همون کامپیوترهای معمولی خودمون بهتر از لب تابه. این نظر منه. من هیچوقت نمیتونم از لب تاب استفاده کنم. فعلا سعی کن زیاد کار نکنی باهاش.ایشالا زودی بهتر میشی گلم. بووووووس وای مامانی هنرمند عاشق شال و کلاه و خود پرستش شدم. البته همشون قشنگن. ولی رنگی که واسه مال پرستش انتخاب کردی عالیهههههههموفق باشی مامانی مراقب خودت باش. بوووووووووووسسس
مامان محمد و ساقی
20 بهمن 92 14:10
سلام عزیزم خوبی من خیلی شرمنده هستم که دیر اومدم بابا استاااااااااااااااااااااااااااااد خوب اموزشش رو هم بعدا" بذار.ایشالله زود خوب بشی عجب بافتنی های خوشگلیمبارک هر سه تا عزیزت باشهواقعا" طرح دستکش قشنگهآفرین به هنرشونکلاه و شال پرستش جان که عالیه
مامان نگار
26 بهمن 92 1:01
واى چقدر شال و کلاه پرستش جون خوشگل شده مامانى دستتون درد نکنه که واقعا هنرمندين راستى ما منتظر قسمت 2 مسافرت به شمال هستىم ها نگارنامه هم بعد از مدتها به روزه
مامان شایلین جون
27 بهمن 92 14:22
دوست گلم با اینکه میدونم ناراحتی داری و زیاد نمیتونی با لب تاب کار کنی ولی اومدی به وبم و کامنت گذاشتی. فدات بشم خیلی خوشحالم کردی. امیدوارم هر چه زودتر مشکل دست و گردنت برطرف بشه و دوباره هی از پرستش ناز و ایمان گلم بنویسی. خیلی مراقب خودت باش عزیزم. میبوسمت هزار تا
*یاسمین*
9 اسفند 92 23:28
هزار تا لایک برای پرستش جونی و مامان گلش
نسرین مدلهای بافتنی کودکان
13 اسفند 92 18:59
سلام عزیزم من که خیلی از بافتنیهات لذت بردم.وخصوصا اون ستی که برای دختر گلتون بافتین رنگش خیلی با هم هماهنگ و شیکه.اگه دوست داشتین بهم خبر بدین عکس بافتنی هاتون رو بزارم رو وبم.ممنون
ستاره
18 اسفند 92 21:08
سلام پرستش جون خوبی؟ وبلاگ خیلی خوشگلی داری میدونستی اسم خیلی قشنگی داری؟به منم سربزن
*یاسمین*
19 اسفند 92 23:39
مامانی بهتری الحمداللهپرستش جونم چطوره؟
نسرین
21 اسفند 92 20:24
سلام عزیزم ممنون که اجازه دادید.عکسهای بافتنی هاتون رو گذاشتم توی وبلاگم . اون عکسهایی که دختر گلتون بود نزاشتم گفتم شاید دوست نداشته باشید. ممنون.
مامان 2 بهونه قشنگ برای زندگی
پاسخ
نه عزیزم مشکلی نبود اگه میزاشتی زحمت افتادی
*یاسمین*
15 فروردین 93 17:02
خانومی منم برای این پست قشنگت کامنت گذاشته بودم