پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

به بهانه روز جهانی کودک

1392/7/16 13:14
3,156 بازدید
اشتراک گذاری

روز جهانی کودک  

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای یه ربع دارم مطلب مینویسم همش پرید کلافهکلافه 

دوباره از اول :

خدمت دوستای گلم سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ امیدوارم به همراه دسته گلای نازتون سلامت وشاد باشین :

میدونم که این روزا حضورم توی وب کم رنگ و گاهی بیرنگ شده خانووم اجازه دلیل داره  اول اینکه صبح ها کار خونه و بچه داری نمیزاره بعدازظهر ها هم آقا ایمان در حال انجام دادن پروژه هاشه ماشاالله پسرم افتاده تو کار طراحی وب و در آمدزایی میکنه اولین دست مزدش رو هم خرداد امسال گرفت و کلی اعتماد به نفس بچه ام بالا رفت نه به دلیل بحث مادیش به خاطر اینکه با سن کمش تونسته نظر شرکت های بزرگ رو به خودش جلب کنه ماچماچ 

دوم اینکه چند وقته نی نی وبلاگ توی سیستم ما باز نمیشد و ارور میزد 

سوم و مهم تر از همه میخوام بیشتر با پرستش وقت بگذرونم چون خیلی به نشستن من پای نت حساس شده و عجیبه که روز به روز وابسنگیش به من بیشتر شده  الان چند شبه که میخوابه میزارمش توی تخت خودش ( تختش این چند سال آک آک مونده) ولی شبا که بیدار میشه برای دستشویی میگه پیش تو میخوابم  اوه                                                                            خلاصه اینکه  تصمیم گرفتم اجازه بدم دخترم کودکیش رو با خیال راحت و شاد انجام بده به دور از بکن نکن های الکی ، دقت کردین ما مادرها چقدر در طول روز میگیم : نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ؟؟؟

 پ 

پ 

پ 

 پ

پ

دختر به این خوشگلی باید براش عصبانیبشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                                                                                                                          این دقیقا گفته پرستشه وقتی کوچیکترین اخمی براش بکنم معادل کوردیش: ( دختر وه ام خوشگلیه اه شه عصبانی بووی بوی) 

خداییشم راست میگه بچه های به این نازی ،به این عزیزی داریم حیف نیست مثلا به خاطر ریختن یه لیوان شربت یا هر چیز دیگه ای روی مبل و یا فرش خونه یا شکستن وسایل دکوری خونه ، دلشون رو بشکنیم وداد بزنیم رو سرشون! مگه مبل و فرش و در و دیوار خونه از دل نازک و آرامش بچه هامون گرونتره ؟؟؟ اجازه بدیم بچه هامون بچگی کنن شاد باشن تجربه کنن البته به شرطی که به خودشون صدمه نزنن و بی ادبی نکنن و بعضی قانون ها و چارچوب ها که مخصوص هر خونه ای هست  رو هم رعایت کنن ما که چند وقته راحت تر زندگی میکنیم تازه سریال حریم سلطان و مدرسه شبانه روزی رو هم تعطیل کردم هم وقتم رو میگرفت هم اون ساعت که سریال بود  باید پرستش حرف نمیزد و هم دیگه حوصله هیجان الکی رو نداشتم بعضی وقتا از دست خرم اینقدر عصبانی میشدم عصبانیعصبانیدلم میخواست خفه اش کنمنیشخند سریال ال کاپو رو با همسری میبینم که بعضی شبا هم پرستش رو میبرم تو اتاق سرگرمش میکنم که بقیه حداقل یه سریال رو با سکوت ببینننیشخند در طول روز هم پت و مت ، تام و جری ، کایلو به زبان کوردی و شبکه پلیستک (کارتون و ترانه کودکانه  به زبان کوردی ) میبینیم(( باهم)) و البته جدیدا سریال اوشین به زبان کوردی  رو هم با پرستش میبینیم اسم یکی از عروسک هاشو گذاشته اوشین لبخند ولی خودمونیم چقدر اون وقتا اوشین  سانسور شده بود نیشخند پژمان رو که دیگه نگو شب خانوادگی میبینیم فرداش 4 بار تکرارش رو با پرستش میبینیم خدایی خیلی با حاله غروب هم دیالوگ هاشو چهار نفری تکرار میکنیم و میخندیم قهقههقهقههنیشخند خلاصه زندگی رو راحت کردیم چرا همش به هم گیر بدیم البته اگه همسری از شلختگی خونه شاکی نمیشد اسباب بازی ها رو هم از کف هال جمع نمیکردم نیشخند   

 

پ 

برای دخترم :                                                                      پرستش ناز و خوشگلم نازار نازاران: دلم میخواد کودکی کنی لذت ببری تجربه های شیرینی داشته باشی دلم میخواد هیچ وقت بهت نگم نکن دست نزن ولی بعضی وقتا کارهایی میکنی که خطرناکه بعضی وقتا من جنبه های منفی رو میبینم که تو نمیبینی :  

پ 

 

مثل اینجا که همش میری رو چرخ خیاطی من واز اونجا میری روی اپن 

پ 

یا اینجا که توی چنگال این بیل مکانیکی ایستاده بودی و همش میگفتی مامان عکس بگیر ! کارگرها هم تعجبتعجبتعجب    

 پ 

 

یا اینجا که هوا سرد شده ولی شما دوست داری با لباس تابستانی بگردی  

پ

یا اینجا که هر وقت من میشینم پای نت میای پشت لبتاپ دراز میکشی 

پ 

 

یا اینجا که روزی سه چهار بار میری رو دسته مبل و دکور خونه رو بهم میریزی 

پ

یا اینجا که همه نیگات میکردن وشما بیخیال دونه دونه نرده ها رو سوار میشدی 

پ 

 

یا اینجا که خاک بازی میکردی  

پ 

یااینجا که عریض ترین قسمت برج میلاده و شما راحت داراز کشیده بودی روی پایه تلسکوپ  و داداش همش حرص میخورد کلافه ولی شما شادمانه اطرافیان و توریستها رو نیگا میکردینیشخند

پ 

 

یا اینجا که من خسته میشم از لباس عوض کردنت و خودت اقدام میکنی پ

 یا اینجا که همه فرشهای کوچیک خونه رو بردی تو بالکن وشیر آب رو باز کردی و همه رو خیس کردی و به ایمان گفتی  همه رو بندازه رو طناب

پ 

 یا اینجا که لبه سه سانتی دیوار رو گرفتی و خودت کلی خوشحال بودی 

پ 

یا اینجا که همش میدویدی و کلی شاد بودی ولی ...

پ 

 

ولی گاهی اوقات آخرش به گریه ختم میشه و دل ما رو مخصوصا بابا رو ریش میکنی (این جور وقتا بابایی از دست من عصبانی میشه)عصبانینیشخند

پ 

پ 

پ 

واینجا هم بعد از ده یازده بار، آخرش با دماغ و دوتا زانو کوبیده شدی به تخت 

پ 

 و اینجا  توی بلوار نوبهار راحت نشستی روی زمین و حرص ایمان رو در آوردی کلافه

پ

 

از ته دل  آرزو دارم که همیشه شاد و بی دغدغه زندگی کنی و از زندگی لذت ببری و چقدر دلم میخواد که هیچوقت به  واسطه دختر بودنت محدود نباشی هیج وقت بهت نگم تو دختری نباید اینکارا بکنی دلم میخواد آزاد و راحت زندگی کنی و البته مثل این چند سال که ادب و تربیتت زبانزد فامیل بوده وهمیشه شما رو مثال زدن برای تربیت بچه هاشون ، تا همیشه ی همیشه الگو وخانم باشی برای همه و ما به وجود چنین دختری افتخار کنیم ماچماچقلب  

پ 

عاشق این عکست هستم که هر وقت  میگفتم : پرستش بریم خونه میگفتی : مامان این تا دیگه سرسره کنم بعد میریم قلبماچ   

کودک  

 

کودک                 تقدیم به همه کودکان عزیز خصوصا دوستای نی نی وبلاگیمون ماچ             

   توضیح:  دوستای گلم الان ساعت 1و13 دقیقه اس من از ساعت 8و نیم دارم این مطلب رو مینویسمتعجب از بس بلند شدم رفتم و اومدم و پرستش رو راضی نگه داشتم  نمیدونم چقدر غلط املایی دارم  تازه شانس آوردم نهار دارم نیشخند  

 

دوستتون دارم وقت کنم بهتون سر میزنم ماچقلب 

 

پسندها (2)

نظرات (15)

مانلی
16 مهر 92 19:57
سلام چه مامان گلی کاش همه ی ما مثل شما صبور باشیم و بیشتر به شاد بودن بچه فکر کنیم نه دسته گلایی که آب میدن . روز دخمل گلتون مبارک


ممنون گلم بهمون سر زدی کاش آدرس وب میزاشتین
مامي كيانا
17 مهر 92 9:15
عزيزم آخي مرديم بس اومديم ديديم آپ نكردي
دلمون تنگ شده بود
اصلا هم غلط املايي نداشتي
ما كه نديديم
از ساعت 8.30 تا الآن بابا پس همينطورياست كه دير دير آپ مي كني
واي چقدر من از ديدن عكس هاي پرستش جون يا يا يا
كلا هي ما رنگ عوض كرديم
بابا يك پا مردعنكبوتيه اين دختر چه نترس
معلومه خيلي حرص ايمان جون رو درمياري
چه خوب كه بكن و نكن ها رو كنار گذاشتي من گاهي اوقات با خودم از اين قرارها ميزارم ولي بعدش زيرش ميزنم
راستي يادم رفت بگم روز كودك مبارك
بيخيال بكن و نكن، بچگي كنيد
راست ميگي من هم اصلا دوست ندارم بابت دختر بودن محدود باشن


دیدی تو رو خدا اصلا هیچیش به دختر نرفته اسپایدر وومن شده
مامان آوا
17 مهر 92 19:36
شیطون شدی پرستش جونروزت مبارک


ممنون عزیزم
مامان مهساجون و معین جون
19 مهر 92 0:31
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$





مامي كيانا
20 مهر 92 12:38
نظراتو چرا تاييد نمي كني دختر
راستي در مورد نون برنجي گفتي
ميگن با روغن كرمانشاهي بهتر ميشه؟ آره؟
اتفاقا روغن كرمانشاهي دارم؟
شما هم آرد برنج و پودر قند رو از حرير رد مي كنيد؟
اگه تجربه اي داريد بهم بگيد ميخوام شيريني هام عالي دربياد


عزیز جون به خدا وقت نمیکنم ایمان هم برای مدرسه باید پاورپوینت زیست شناسی و انگلیسی و درس پرورشی درست کنه دیگه لبتاب صفی شده تو خونمون

در مورد نان برنجی؛ خوب البته اگه روغن کرمانشاهی بریزی که بهتره ولی من جامد ریختم چون همسری روغن کرمانشاهی دوست نداره و البته اگه شما درست کنین مطمئنم که عالی عالی میشه من آرد رو الک کردم با الک معمولی ولی پودر قند رو نه
مامان هستی شرین زبون
21 مهر 92 23:53
عزیزم چه خوب عکس گرفتی




ماها غرق زندگی شدیم و بشور و بساب و بردار و بزار خرابکاری های وروجکها که پاک فراموش کردیم زمان کوچولو بودنشون با تمام دغدغه هاشون ,بهترین روزهای زندگی ماست و مدام بهشون می گیم نههههههههه


واقعا حق با شماست چنان غرق بشور و بساب شدیم که خیلی چیزا رو گذاشتیم تو حاشیه
مامان هستی شرین زبون
22 مهر 92 14:40
خصوصی عزیزم
مامانی روژینا
24 مهر 92 16:03
سلام وایییییییی که چقدر دلم برای این خانم کوچولوی شیطون تنگ شده بود راست میگی مامانی الان که فکر می کنم میبینم منم خیلی نه به روزینا میگم سعی میکنم کمترش کنم یه بوس خوشگل برا دخملی ومامانش


منم دلم برای شما تنگ شده امیدوارم این پست برای همه مادرا مفید باشه
مامان سونیا
24 مهر 92 17:55
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم
سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست
عید قربان بر شما مبارک


ممنونم عزیزم برشما هم مبارک باشه
❤دو نیمه قلبم❤
25 مهر 92 0:48
سلام عزیزم
خوبی
به به از این پست باحالا
آفرین به آقا ایمانموفق باشی عزیزم
نه من نمیگم نهمیگم بکن

ماشالله چقدر به پرستش جان این لباس قرمز و سبز میادالبته توهمه ی عکساش لباساش قشنگه.معلومه خیلی عصبانی میشدی هااااااااااااااااااااا
من خیای وقته این سریالها رو نمیبینم حتی بعضیاشو تا حالا ندیدم
همون کارتونها رو عشقه.شبکه قاصدک داری؟؟؟؟دکتر ارنست میده
بزنم به تخته خیلی پیشرفت کردی


ممنون از لطفت شبکه قاصدک رو نداریم استانیه ؟
❤دو نیمه قلبم❤
27 مهر 92 19:02
دوباره سلام
ببخش داشتم این پست رو میخوندم رفتم .شرمنده
خوب اونجایی بودم که پرستش جان تو چنگال بیل بیکانیکی بودآخه دختر جان اونجا چیکار میکنی
آخی چه کارهای بامزه ای میکنه.خوب دوست داره تو مرکز توجه باشه و این که حرص داداششو در میاره کاملا" درک می کنم نمونمشو ما تو خونه داریم
جدی خودش اون قالیچه ها رو برد و خیس کرد؟
پرستش جان ایشالله همیشه شاد باشی و بخندی عزیزم
روز کودک با تاخیر فراوان مبارک


دشمنت شرمنده عزیز دلم
عزیزم بیل مکانیکی که هیچه با انواع و اقسام این ماشین ها عکس داره
قالیچه ها رو هم اول میبره تو بالکن که بازی کنه بعد هوس میکنه آب بخوره شیلنگ هم که همیشه رو زمینه
نتیجه اش این میشه دیگه
ممنون که بهمون سر میزنی میدونم مشغله ات زیاده
مامان شایلین جون
28 مهر 92 13:56
ای جانم پرستش جون ماشالا چه کارایی میکنی خوشگلم.مامانی هزار هزار ماشالا بچه های خیلی نازی داری چشم بد دور خدا حفظشون کنه.


ممنونم خدا همه دسته گلهامون رو حفظ کنه انشاالله
مامان تنها
13 آبان 92 15:51
سلام خوبین؟من یه مامان تنهام که تازه وب ساختام خوشحال میشم باهم اشناشیم
علی
2 آذر 92 22:58
سلام ... برای اولین بار به وبتون سر زدم ... بیشتر عکسها رو دیدم ... پرستش خانم خیلی ماهن ماشاءالله ... پیشنهادم اینه که از بچگی به سمت چادر و روسری و مکان های مذهبی هم عادتش بدین چون اثر مثبت داره ... خودم اثرش رو تو خواهر زاده هام و برادر زاده هام دیدم ... بازم خدا بخواد سر میزنم تا عکسهای قشنگ ِ دختر نازتون رو ببینم ...
مامان 2 بهونه قشنگ برای زندگی
پاسخ
ممنون از لطف شما
مامان نسا
25 آذر 93 22:01
ماشالله درست مثل عروسک خودمه که از دیوار راست بالا میره خداحفظش کنه مامانی