پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

پاوه شهر هزار ماسوله

1392/5/23 3:35
3,319 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امشب  طلسم شکسته شد و آپ کردم سر شب دلم لک زده بود برا یه لیوان دوغ مشغول تلفنولی از اونجایی که من لیوان پر از دوغ که میبینم خمیازهخوابم میگیره چه برسه به اینکه یه لیوان  دوغ بخورم اونم دوغی که ایمان و باباش هی تعریف میکردن ولی چون به خودم قول داده بودم که امشب آپ کنم از خیر لذت های دنیوی گذشتم و الان سر حال پای نتم البته دیشب یه عالمه مطلب و عکس گذاشتم لحظه آخر دستم رفت رو موس و اشباهی پنجره رو بستم کلافهکلافهکلافه                                                                                                                                                                                                                                                                           این عکسها مربوط به فروردین امسال(92)خجالتخجالت                                                          طاقبستان                             ط              طاقبستان 16 فروردین                                                          بستنی        پرستش برای اولین بار بستنی خوردتشویق طبق معمول همیشه  برای خودمون  بستنی گرفتیم برا پرستش چیبس لیمویی به قول خودش چیسپ لیمویی یه نمه بارون میاومد رفتیم تو ماشین بخوریم یه دفعه پرستش گفت منم بستنی میخوام ؛ ما این جوری شدیم تعجبتعجبتعجب از بس بهش اصرار کرده بودیم و نخورده بود دیگه بیخیالش شده بودیم  خلاصه بستنی منو خورد البته خیلی یواش یواش و همه کاکائوش هم ریخت رو مانتو من که از قضا سفید بود ولی فدای سرش نیشخند                           چیسپ           و اما شهر هزار ماسوله :  لطفا ادامه مطلب رو بخونین:

 شنبه 24 فروردین به همراه عمه شلر و خانواده و پسر و عروسش رفتیم پاوه البته شب رفتیم خانقاه، خدای من بهشت که میگن همین جاست خ                خ                                                                                                                    خ                                                                                                                        پ          پرستش خانووم مشغول پرتاب سنگ                                                                                                                                                               پ             این خانووم های خوشگل پرستش و دنیا خانم(میزبان) هستن که مشغول بازی پلی 2 هستن البته چون پرستش بلد نبود دنیا خانووم یه دسته خراب داده بود دست دختر ساده ما و خودش بازی میکرد و همش پرستش رو تشویق میکرد پرستش هم طفلک فکر میکرد خودش داره بازی میکنه قهقهه بچه ام کلی ذوق کرد برا خودش و ما هم که همین رو میخواستیم : بچه مون بهش خوش بگذره نیشخند                                                                                            پ            اسم این خوشگل خانووم یادم نیست چون دختر همسایه شون بود متفکر                                                                                                                      ایمان              اینجا تا چشم کار میکرد درخت گردو بود .                                                                                                                                                         ایمان              ایمان   ایمان               ایمان                آقا ایمان ماجرا جوی ما هم که همش در پی اکتشافات هستن عزم رو جزم کرده بود که از این تپه بره بالا و ببینه که چه خبره و اگه باباش صداش نکرده بود  از همون جا از کشور خارج میشد (پاوه شهر مرزیه)نیشخند و البته شاکی هم شد :پاوه                 و اما   عکسهای بعدی مربوط به خونه دوست خانوادگیمونه که توی خود شهر پاوه هستش و مناظری که ما از پنجره و تراس خونشون دیدیم حیرت آور بود مخصوص که خانووم خونه از روزای بارانی و برفی اونجا تعریف میکرد و دل همه مون رو آب کرد  :                                                                                                                                                                                       ایمان              فکرش رو بکنین هر روز صبح که از خواب پا میشی این مناظر رو از هر نقطه خونه میتونی ببینی ، من قبلا خیلی پاوه اومده بودم ولی از این زاویه تا حالا ندیده بودمش و برام حیرت آور بود     :                                                                                   پاوه                                              پ                                                                                                                      پ پ                  ایمان               پ             پ         پ                م               اینم یه ماشین بود که این جوری پارک شده بود و ما کلی کارشناسی کردیم که چطور از پارک در میاد  تعجب                                                                                                                                                                          البته عکسام بیشتر بود ولی کم کردن حجم و آپلودشون خیلی وقت میبره  دیگه به همین ها بسنده کردم راستی پارک کردن اون ماشین رو دیدم یاد امتحان رانندگی خودم افتادم : چندین هفته با همسری تمرین کردم پارک دوبل عالی پارک کوچه عالی دور یه فرمانه دور دو فرمانه عالی حتی از پارک پشت خونمون خودم ماشین رو میاوردم اوایل پرستش گریه میگرد میگفت بابا مامان بلد نیست خودت بشین ولی الان ذوق میکنه میگه بابا مامان هم بلده رانندگی بکنه  خلاصه همه چی عالی رفتم برا امتحان ، قبل از من یکی رانندگیش عالی بود ماشین رو دم در یه خونه پارک کرد و قبول شد نوبت من شد افسره گفت شما ماشین رو از پارک در بیار برو  به سمت چپ من تمام مراحل اولیه رو کامل انجام دادم ولی متاسفانه نقطه ضعف من تشخیص سمت چپ و راست در حالت دنده عقبه  به همین دلیل برعکس پیچیدم  افسره که با تعجب نگام کرد زودی فرمان رو برعکس قبل پیچوندم و کله ماشین رفت به  سمتی که آقا گفته بود حالا باید حرکت میکردم به جلو ، هرچی گاز میدادم نمیرفت  افسره گفت خانووم نمیخوای دنده رو ببری یک نیشخند من گوشام قرمز شد چون اشتباهام خیلی ساده و مسخره بود دنده رو زدم یک یه دفعه ماشین خاموش شدقهقههنیشخند خلاصه پرونده مون رو دادن زیر بغلمون  تا دفعه بعد نیشخند حالا توی پارکینگ خونمون هر وقت خلوت باشه فقط تمرین دنده عقب رفتن میکنم چشمک

 

 

 راستی اینم کادوی تولد پرستش بود که مامان یاسمن جون و محمدپارسا جون زحمت کشیده بودن برامون فرستاده بودن چون من دیر آپ کردم و کادوشون هم خیلی قشنگه حیفم اومد تو پست نزارم تولد

 ممنون خانوومیقلبقلبقلبماچ                                                                                                                                                                      نوشته شده در ساعت : 3و34 دقیقه صبح

پسندها (1)

نظرات (28)

مامان پارسا
23 مرداد 92 11:50
سلام ماماني ما هم تعطيلات عيد فطر رو رفتيم پاوه من اولين باري بود كه رفتم واقعاً شهر قشنگيه راستي شما غار قوري قلعه نرفتين؟ ما اونجام رفتيم خلاصه خيلي بهمون خوش گذشت.


همیشه خوش باشین نه متاسفانه غار نرفتیم چون تو اون فصل خیلی سرده
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 12:29
دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد ، چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم !
دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم … برایت من خدا را آرزو دارم !



یه دنیا خوشحالم کردی با این دعای قشنگت
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 13:31
خصوصی
مامان نگار
23 مرداد 92 14:05
واقعا هم که اونجا بهشته
ما الان چند ساله داریم برنامه ریزی می کنیم که بریم کرمانشاه ولی هنوز جور نشده
خدا ما رو هم بهشتی کنه


حتما تشریف بیارین مطمئنم خوش میگذره
مامی مهتا
23 مرداد 92 19:58
چه جای باصفایی ... بسیار خوب ..من تا به حال به این شهر نرفتم ....
در مورد امتحان و رانندگی هم زیاد سخت نگیر ... ایشالله به زودی با خبرهای خوش میای ..فقط شیرینی هم سر راه بگیر یادت نره ها منتظرم


جای شما خالی بود ، به امید خدا و دعای دوستان با خبر خوش میام
مامان سایدا
24 مرداد 92 9:10
سلام ما هم کرمانشاه زندگی میکنیم خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنی و اونو لینک کنی من که شمارو لینک کردم


با کمال میل ،ما در به در دنبال دوستای کرمانشاهی هستیم
مامی کیانا
24 مرداد 92 11:27
از اینکه از لذتهای دنیوی دست کشیدی به خاطر ما ممنون

واقعا این عکسها و مطالب از فروردین تابحال مونده الآن نوشتی

جالبه من اولین باره میبینم بچه ای بستنی نمیخوره آخه مگه ممکنه

وای خیلی خیلی طبیعت پاوه قشنگه اصلا فکر نمیکردم همچین طبیعتی داشته باشه

ژستها و ماجراجوییهای ایمان هم خیلی جالب بود

الهی دلم سوخت واسه پرستش جون چه کلکی زدن بهش دسته خراب دادن دستش

از اینکه امتحان فرمونت اینطوری شد ناراحت شدم اما ما میدونیم شما هورایید هورا مامانها همیشه برنده اند

ما از شما حمایت میکنیم ایشالا به نتیجه میرسید.




ممنونم همسری که خیلی بهم امیدواره تا خدا چی بخواد


پرستش خبلی اخلاق های عجیب دیگه ای هم داره که کم کم رو میکنیم
مامان فتانه
24 مرداد 92 12:17
وااایییییییییی بالاخره پست گذاشتیییییییییییییچه عکسای نازی شده


ممنون
مامان آوا
24 مرداد 92 16:26
منم لذت بردم از این عکسای قشنگ
بالاخره مامانی میگیریش نترس شجاع باش


ممنون ؛امیدوارم
☆ یاسمین ☆
24 مرداد 92 19:14
چه آپ قشنگی.واقعاً باید خدای بزرگ رو شاکر باشیم با اینهمه زیبایی بکری که آفریده،خیلی زیباست
جداً پرستش برای بار اوله که بستنی میخورهآخه اکثر بچه ها عاشق بستنین بستنی در کنار چیسب لیمویی چه شود خاله جون
پرستش جونم الهی بگردم، که سرکارت گذاشتنخب میذاشتید ایمان جون بره ببینه اون ور چه خبره(فرار مغز ها)
چقد سخته بعد از این همه تمرین آدم سر یه نقطه ضعف،پرونده زیر بغل برگرده خونه ولی مامانی زرنگ، تو می تونیموفق باشی
عکسای آقا ایمان و پرستش جونم و مناظر،عالی شده


واقعا بدش میاومد به زور و کلک راضیش کردیم که بستنی بخوره هنوزم همه جور بستنی رو نمیخوره
مامان سويل و اراز
26 مرداد 92 9:18
سلام ماماني
چه عكساي قشنگي شما كجا تشريف دارين؟ اخه من عاشق همچين جاهااييم ميخوام اگه نزديكمون باشه تا تابستون تموم نشده همسري رو راضي كنم بريم خانقاه البته اگه راضي كنم
انشالله هميشه بهتون خوش بگذره


ممنون از لطفت ما کرمانشاه میشینیم و پاوه هم تقریبا با اینجا شاید یک ساعت( با پراید ) فاصله داشته باشه البته برای شما کمی دوره ولی ارزشش رو داره انشالله تشریف بیارین وکلی بهتون خوش بگذره
مامان محمد و ساقی
26 مرداد 92 19:40
سلام خوبین؟

مگه دوغ خواب آوره؟

واااااااااااااااااااای چه مناظر خوشگلی.چه عکسهایی گذاشتی

به به پسر خوشتیپ آقا ایمانمیخواست بره اونطرف مرز

خداییش جای قشنگیه.یادم باشه یه روز بیام پاوه.ولی نمیدونم دقیقا" کدوم طرفیه؟




عزیزم پاوه طرف غرب کشوره از توی کرمانشاه باید رد بشی ؛ هر وقت اومدی قدمت سر چشم خودم میبرمت


در ضمن دوغ خیلی خیلی خواب آوره مخصوصا من که حتی ریختنش رو توی لیوان هم ببینم چشمام میره
مامان محمد و ساقی
26 مرداد 92 19:40
خانووووووووووووووم راننده دقتو بیشتر کن.من بار اول قبول شدم.(پز و افاده)ولی خیلیوقته ذانندگی نکردم




واقعا اول بار گرفتی ؟ ای ول داری شما

بهناز مامی یلدا و سروش
28 مرداد 92 0:00
سلام عزیزم. ما از شمال سرسبز ایران گرگان هستیم. خوشحال میشم مسیرتون این طرفا افتاد در خدمت باشیم


به به خوشبحالتون جای با صفایی زندگی میکنین البته خودتون هم که خیلی با صفا هستین اتفاقا داریم میایم شمال ولی فکر نمیکنم گرگان بیایم ممنون از لطفت
مامان فتانه
29 مرداد 92 14:54
مااومدیم با پست جدید
مامان بردیا شیطون
30 مرداد 92 12:49
ای جونم چه دختر نازی
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 13:44
سلام خیلی تصاویر زیبای بود دستون درد نکنه
پرستش جونم خیلی نازی نوش جونت چه خوشمزه می خوری
قابل شما را نداشت عزیزم


ممنون خاله مهربون دسته گلهاتو ببوس
مامان کوروش
30 مرداد 92 14:17
سلام عزیزم چه جای با صفای رفتید خیلی قشنگه چه ژستهای گرفته گل پسر امیدوارم همیشه شاد باشید


جای شما خالی کوروش جون رو ببوس خوشحال شدم بهمون سر زدی
مامان محمدرهام جون
31 مرداد 92 0:33
چه پست زیبا وخاطره انگیزیعااالی بود از ماجرا جویی ایمان جون خوشم اومد.فرشته ها رو ببوس


ممنون گلم جای شما خالی
مامان مهدیس و ملیسا
1 شهریور 92 19:55
عزیزممممممممممممممممم





فرشته های نازت رو ببوس





مامان محمدرهام جون
2 شهریور 92 10:59
سلام



ای بابا کامنتم کو؟؟



از اول:

بستنی نوش جونت عروسکمهمیشه به گردش وشادی باشیدانشالله سری بعد قبولی مامانی اصلا استرس نداشته باش




ببخشید عزیزم من چند روز یه بار میام نت برای همین کامنت ها رو دیر تایید میکنم شما همیشه به ما لطف داری شاخ شمشادمون رو ببوس


مامان محمدرهام جون
2 شهریور 92 10:59
هزارماشالله به این پسر زرنگ وماجراجو


ممنون لطف داری
☆ یاسمین ☆
4 شهریور 92 13:27



مامان فتانه
4 شهریور 92 13:36
سلااااامممم.......چه جای باصفا و قشنگی رفتین عجب منظره ای داشت عکسا هم همه نازن.....هههههههههههه چه قضیه گواهینامه خنده دار بود


جای شما خالی بود
مهتاب
5 شهریور 92 17:20
چه عکسهای قشنگی منم این شهر تابحال نرفته بودم . پرستش گلم چه ناز شده مامانی اومدم بگم بیاین تولد منتظرتونیم
شیدا مامان الینا
6 شهریور 92 9:37
پرستش جونم دیدی بستنی چقدر خوشمزه است به به به آقا ایمان خوش تیپ و ماجرا جوی ما چه زستهای خوشگلی هم گرفته فکرش رو بکن توی اون تراس منظره برف و بارون رو ببینی و یه فنجون چای بخوری به به چه رویایی دل نگرون نباش دفعه اول استرس داشتی مطمئنا این بار قبول میشی ما که منتظر شیرینی هستیم
دخترک
24 شهریور 92 22:51
سلام همشهری
من زیاد پاوه رفتم
ولی اینجوری ندیدمش
میشه بگی دقیقاکجاهاشو رفتید؟
راستی اسم دخترت و خودش هردونازن
منم درآینده احتمالا اسم نینیمو بذارم پرستش


دقیقا منم برای اولین بار بود از این زاویه میدیدم نزدیک پارک وسط شهر اگه بری میتونی این منظره ها رو ببینی . خوشحالم که اسم پرستش برات جالب بوده اگه بدونی اسم گذاشتن برای بچه چقدر سخته همیشه یه مخالف پیدا میشه .
فروزنده
20 اردیبهشت 93 14:22
سلام مادر نازدونه ها سلام همتای مهربونم ... قدم رنجه کرده بودین ..جام خالی تا سر بنهم به قدوم مبارکتون ... سرکار بودم ...پیش نازدونه هایی مثل دسته گل خودتون ! گلایی که تمامی عشق منند ...روح منند ..... عزیزم ساعتی ست تو وبتونم ...عکسایی که حکایت از مهر درونت میکرد دیدم ...به همراه آهنگ وبم گریستم و از ته دل دعاتون کردم ... الهی 120 ساله بشین و قد کشیدن عزیزانتون رو ببینی الهی اونا هم ببزرگ بشن و قدر بدونند اینهمه عشق رو ..... فدات بشم مادر زیبا دلم ....