پرستش پرستش ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره ... یه داداش داره تا نداره ...

خانووم اجازه ...

1392/5/14 4:31
2,114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم ببخشید غیبتم طولانی شد خجالتممنون که جویای حال بودین ماچیه مدت تنبلی خودم بود خمیازهیه مدت   مشغول تعمیرات خونه بودیم یه مدت مهمان داشتیم یه مدت مسافرت بودیم یه مدت شارژمون تموم شد  خانووم اجازه غیبتمون موجه شد یا مامان بابا مونو بیارم نیشخند ولی توی این مدت به یاد تک تکتون  بودم  به زودی میام به همه سر میزنم و از خجالت همه در میام قلبدسته گلهاتون رو ببوسین ماچماچماچ چون امروز دوباره مهمون دارم  نظرها رو هم سر فرصت تایید میکنم قلب                                                                                                                                                             پی نوشت : ببخشید اگه نظرهارو دیر تایید میکنم چون میخوام هر نظر رو که میخونم به وبلاگ اون دوست عزیز هم سر بزنم به همین دلیل طول میکشه تا خدمت برسم برای تایید و عرض ادب                                                                                    پرستش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامی مهتا
10 مرداد 92 16:52
به به باد آمد و بوی عنبر آمد .... ن موجه بشه خانوووووم


مامان آوا
10 مرداد 92 20:24
خدا رو شکر کم کم داشتم نگران میشدم


ممنون گلم ببخشید تنبل شدم دیگه ، آوا جون رو ببوسین
م
11 مرداد 92 23:16
سلام
چغدر بزرگ شدن هزار ماشالا
چند عكس جديد مخصوصا از اقا پسر برام بفرستيد بزارم توي البوم


ممنون از لطفتون
مامان پارسا
12 مرداد 92 14:00
خدا را شكر كه علت غيبتتون خير بوده و مشكلي براتون پيش نيومده


ممنونم عزیزم دلم برای پارسا جون تنگ شده بود
☆ یاسمین ☆
12 مرداد 92 16:03
موجه شد عزیزم ولی لطفاً تکرار نشه،آخه ما دلمون تنگ میشه
ایشاله همیشه سلامت باشی تا مهمونی بدی،مهمونی بری،مسافرت بری،شارژ بخری ولی تنبلی نکنیبوس برای پرستش جون


وای به خدا منم اینقدر دلم براتون تنگ شده بود یاسمین عزیزم رو ببوس
مامي كيانا
13 مرداد 92 9:20
چطوري مامان گل و مهربون
نمازو روزه ها قبول
پرستش جونمون چطوره؟؟


ممنون عزیزم دلتنگتون بودم کیانا جونم روببوس
مامان فتانه
13 مرداد 92 12:58
پس حالا که اومدی بیا پیشمون
مامان آوا
13 مرداد 92 18:02
سلام خانمی چه خوب شد اومدیندیگه تنبلی نکنیادلمون خیلی تنگ شده براتونعکسای گلهاتو برامون بزار


چـــــــــــــــــــــشم به زودی انشالله پستای جدید میزارم ممنونم از احوال پرسیهات گلم
مامان سويل و اراز
14 مرداد 92 2:35
ووووووووووووووو موجه موجهه
اينهمه مشغوليت تو اين مدت كم حتما يه ده بيست تايي پست در راهه نه عزيزم؟


اگه وقت کنم آره به خدا یه عالمه عکس و حرف دارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مرداد 92 4:10
مامان جویای حالتونهستیم دیگه پیشمون نمیاید که هیچ نظراتمونم تایید نمی کنید


شرمنده به خدا وقت نمیکنم بشینم پای نت وگرنه همیشه یادتون هستم عزیزم
مامان نگار
14 مرداد 92 8:34
به به حالا دیگه با این عکس خوشگل از پرستش جونم دیگه غیبتتون موجه شد
چلوندن پرستش جون یادتون نره!


مامان کوثری
15 مرداد 92 9:23
سلام چطورین خوبین خوش میگذره امید وارم همیشه خوش باشین خصوصی دارین
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 22:30
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
عمه ی آتنا
16 مرداد 92 22:56
دوباره خوش اومدین غیبتتون موجههههه هرچند منم کلی از این غیبت ها دارم
مامان محمد و ساقی
17 مرداد 92 12:06
سلام
خدا رو شکر که اومدی با این عکس خوشگل خانم
خصوصی داری


ممنون
مامان نیلوفر
17 مرداد 92 17:51
با این عکس خوشگلی که شما گذاشتین مگه میشه غیبتتون موجه نشه؟ ولی قول بدین تکرار نشه....




خانووم اجـــــازه چــــــــــــــــــشم


مامان سجاد*ساجده
18 مرداد 92 1:40
سلام خوبه توضیحات لازمو برای غیبتت دادی واگر نه غیر موجه رد میکردیم و باید با مامان بابات میومدی
الهی شکررررررر که سالمی حالا غیبت مشکلی نداره
قربون این دخمله هم بشم که همچین ژستی گرفته


مامان آوا
18 مرداد 92 10:41
عید را بهانه نمیکنم تا یادتان کنم ، چون بیادتان هستم . خوبی هایتان را بهانه میکنم تا عید را به شما شاد باش بگویم.


عمه ی آتنا
18 مرداد 92 11:00
خصووووصی
عمه ی آتنا
18 مرداد 92 11:01
خصوصی نشد
مامان محمدرهام جون
20 مرداد 92 11:22
خوش اومدین وامیدوارم همیشه خوش باشین


ممنون گلم
معصومه زن عموی بردیا
20 مرداد 92 18:56
سلام خانوم گل رسیدن بخیر خسته نباشی و میبوسمت ممنون که به بردیا سر زدی من کاری نکردم دختر تو دوست بردیاست و قشنگ هم هست چرا عکسش نباشه بایدم باشه
اگه الان روی کلمه سایت کلیک کنی به وبلاگی که برای نی نی نیومده خودم ساختم میری و مینونی نظر بدی ممنونم
یه وبلاگ آشپزی هم دارم


حتما میام
مامان مهدیس و ملیسا
20 مرداد 92 20:19
خصوصی عزیزم


آخ جون خصوصـــــــــــــــــــــــی
معصومه زن عموی بردیا
21 مرداد 92 11:57
چرا جدیدا نظرات من تایید نمیشن توی هیچ وبلاگی ؟خدا جون
ممنونم اومدی وبلاگ من


ببخشید تقصیر منه چون اول میرم به دوستان سر میزنم بعد که باید تایید کنم یادم میره
☆ یاسمین ☆
21 مرداد 92 15:30
ماشاله پرستش جون بزرگ شده هاخاله جون به داداشی بگو بیاد و ازت مطلب و عکس بذاره،فک کنم مامانی حالا حالاها نمیخواد دست از تنبلیش برداره




دوست گلم دیشب یه عالمه نوشتم ؛اشتباهی صفحه رو بستم نمیدونی چه حالی شدم دیگه لجم گرفت رفتم خوابیدم آخه دو نیم شب بود .انشالله امشب مینویسم یاسمین جون رو هم ببوس


معصومه
22 مرداد 92 9:58
سلام عزیزم تو خیلی ماهی که میای بهم سر میزنی از تبریکت ممنونم اگه ممکنه به این وبلاگهم سر بزن که تولد داره بوس
معصومه
22 مرداد 92 10:00
میشه بیای تولد دارم دعوت میکنما/////////////////////و دوتا وبلاگمم هست اما این بهتره بیای دعامم میکنی
مامي كيانا
22 مرداد 92 12:44
سلاااااااااااااام
ما ديگه به دير اومد شما عادت كرديم
ماشاا پرستش جون انگار خيلي بزرگتر و خانوم تر شده ببوسش از طرف من
بيصبرانه منتظر پست جديد و حسابي هستيم


ممنون عزیزم اگه خدا بخوادو همت کنم امشب پست جدید میزارم . کیانا جونم رو ببوس
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
22 مرداد 92 19:14
سلام تولد پرستش جون مبارک ماشاله برا خودش خانمی شده هزارماشاله
به ما هم سر بزنید خوشحال میشم


ممنون عزیزم خیلی لطف کردین دسته گلهاتو ببوس
معصومه
22 مرداد 92 21:37
عزیزم قربون مهربونیت برم من دوستت دارم فدای اون جیغ جیغیات بشم من


نگفتی اهل کجایی ها ؟
مامی مهتا
26 مرداد 92 11:00
پس نظر من کو ؟؟؟؟؟

من قبلا برای این پست نظر گذاشته بودم ..
خانومی راجع به اون سوالی که پرسیده بودی به نظر من دوچرخه بهتره ...من برای مهتا پارسال دوچرخه گرفتمکه فکر کنم براش زود بود و زیاد مورد عنایت قرار نگرفت ولی امسال زیاد باهاش بازی میکنه و خیلی دوستش داره ..الان که هم اسکوتر داره همدوچرخه ازش پرسیدمکه کدوم بهتره خودش میگه دوچرخه ..راستش به نظر خودم هم اسکوتر کمی زوده ...


مامی مهتا جون تنبلی از منه دیر نظرها رو تایید میکنم ممنون از راهنماییتون به پرستش باشه میگه هم دوچرخه هم اسکوتر مهتا جون رو ببوس
مامان حسنا
29 مرداد 92 20:51
چه دخملی...
مامان آوا
4 شهریور 92 20:02